Bel Selectra en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Advertentie
Gratis hulp bij het beste abonnement vinden!
Laat Selectra je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Advertentie
UNDO reviews in 2025: Beoordelingen en ervaringen
Laatste update op
Ben jij bij UNDO klant (geweest)? Deel jouw ervaring!
Laat een review achter
UNDO ontvangt van klanten een gemiddelde score van 3,9/5 naar aanleiding van 308 reviews op 1 platform. Hiermee staat UNDO op plek 8 van de 25 aanbieders die bij Selectra vergeleken worden op basis van de reviews van (oud-)klanten. Ontdek hier de UNDO review van Selectra en de klantenbeoordelingen.
Standaard worden de beoordelingen gerangschikt van minst naar meest recent.
Hoe worden reviews verzameld, gecontroleerd en gerangschikt?
Hoe worden reviews verzameld?
Klanten die via Selectra een contract hebben afgesloten, ontvangen enkele weken na hun aanmelding een e-mail met de uitnodiging om een beoordeling over hun provider achter te laten. Bovendien kan iedere internetgebruiker op ieder moment een mening geven door te klikken op “Publiceer mijn mening”. Het indienen van een review levert de gebruiker geen enkele vergoeding op.
Hoe worden reviews geverifieerd?
Selectra streeft ernaar om uitsluitend authentieke beoordelingen te publiceren.
Wij vragen elke klant die een review achterlaat, te bevestigen dat hij/zij klant is of is geweest bij de provider waarover hij/zij een review schrijft. Ook vragen wij hem/haar om ons een geldig e-mailadres te verstrekken.
Elke ingediende review wordt vervolgens door Selectra opnieuw gelezen en pas na deze menselijke verificatie gepubliceerd. Elke review die niet voldoet aan ons moderatiecharter of afkomstig is van een ongeldig e-mailadres, wordt niet gepubliceerd.
Wanneer een klant via Selectra een contract heeft getekend met een leverancier en een beoordeling achterlaat over deze provider met hetzelfde e-mailadres als waarmee het contract is getekend, voegt Selectra de vermelding Geverifieerde klant toe naast de beoordeling. Anders verschijnt er geen vermelding naast de review, omdat wij dan niet kunnen garanderen dat de klant klant is of is geweest bij de provider. De gegevens die Selectra verzamelt in het kader van de publicatie van reviews, worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.
Hoe worden reviews gerangschikt?
Reviews worden weergegeven van nieuw naar oud. Wanneer een provider reviews van geverifieerde klanten heeft ontvangen, worden standaard alleen de reviews van geverifieerde klanten weergegeven. U kunt alle reviews weergeven door de optie 'Alleen geverifieerde klanten' uit te schakelen. Bovendien kan de gebruiker ervoor kiezen om alleen reviews weer te geven die een bepaalde review hebben gekregen, door het bijbehorende vakje aan te vinken.
Hoe wordt de score berekend?
De review is het gewogen gemiddelde van alle reviews die de provider heeft ontvangen. Wij hebben ervoor gekozen om meer gewicht te geven aan reviews van geverifieerde klanten en recente reviews. Daarom is voor een bepaalde review de weegfactor P gelijk aan x * y, waarbij x gelijk is aan 2 als de review afkomstig is van een geverifieerde klant of aan 1 als de review afkomstig is van een niet-geverifieerde klant; en waarbij y gelijk is aan 1,25 voor een kennisgeving die jonger is dan 1 jaar, 1 voor een kennisgeving die tussen 1 en 2 jaar oud is, 0,75 voor een kennisgeving die tussen 2 en 3 jaar oud is, 0,5 voor een kennisgeving die tussen 3 en 4 jaar oud is, of 0,25 voor een kennisgeving die ouder is dan 4 jaar.
1/5
Simon P
Publicatiedatum: 03/09/2025
Ervaringingsdatum: 03/09/2025
Verschrikkelijk incompetente facturatie. Meer dan anderhalf jaar na opzeggen van het abonnement krijg ik een dreige-mail dat als een blijkbaar onbetaalde factuur van €0,07 (hoewel ik met domiciliëring betaalde en altijd voldoende geld op mijn rekening had) niet binnen twee weken wordt betaald er een juridische procedure opgestart kan worden.
Ik heb deze factuur nooit ontvangen, ik heb nooit een herinnering van Undo ontvangen dat de factuur niet betaald werd, en er was reeds een half jaar geleden contact met een incassobureau over hetzelfde bedrag waar men zei dat dit fout was en dat het dossier zonder gevolg werd afgesloten.
Nu probeer ik de factuur te betalen via hun website, maar kenmerkend binnen het falen van hun administratie werkt de betaallink op de website natuurlijk niet.
Dus:
1. Boeven die geen domiciliëring kunnen innen, en hierna geen herinneringen kunnen sturen en het direct naar een incassobureau sturen.
2. Geen enkele coördinatie binnen de diensten gezien het incassobureau heeft gezegd dat het dossier zonder gevolg afgesloten was.
3. Als je wil dat men betaalt wees dan competent genoeg om een werkende website te hebben of betaalgegevens ergens in plain text te noteren.
If you represent the supplier that is the subject of the online review, we offer you two free ways to react to a published review.
1/ You can let us know if you have any doubts about the authenticity of the review by sending us an email to [email protected]. Please indicate the reference number of review and give the reasons for your comment.
2/ You can contact us at [email protected] to ask us to give you access so that you can reply to each of the reviews published. The response will be published just below the notice in question.
Selectra's review van UNDO
Ontdek in het overzicht hieronder de voor- en nadelen van UNDO volgens de telecom experts van Selectra.
Voor- en nadelen UNDO
✔️ Positieve UNDO reviews
❌ Negatieve UNDO reviews
Enige klimaatneutrale telecom provider in België.
Divers aanbod aan gsm-abonnementen.
Verschillende projecten voor derdewereldlanden en het milieu waar je aan bij kunt dragen.
Beperkte klantendienst.
Behoort niet tot de goedkoopste telecom providers.
Hulp nodig met telecom aanbieders vergelijken?
Bel Selectra voor gratis hulp bij het vergelijken van alle telecom aanbieders.
Advertentie
Hulp nodig met telecom aanbieders vergelijken?
Bel Selectra voor gratis hulp bij het vergelijken van alle telecom aanbieders.
Advertentie
UNDO review over de klantenservice
De UNDO klantendienst is in onze ogen beperkt. Hoewel wij het zeer positief vinden dat je UNDO telefonisch en via de mail kunt contacteren, vinden wij het ontbreken van social mediakanalen en een online chat nadelig. Ook moet er vermeld worden dat het telefoonnummer van UNDO niet gratis te bellen is, want bij nadelig vinden.
Telefonische dienstverlening beheerd door Selectra die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Vergelijk gratis en vrijblijvend
alle telecom abonnementen en providers
Bel ons voor gratis advies en hulp
Bel Selectra voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen (gratis dienst).
Verschrikkelijk incompetente facturatie. Meer dan anderhalf jaar na opzeggen van het abonnement krijg ik een dreige-mail dat als een blijkbaar onbetaalde factuur van €0,07 (hoewel ik met domiciliëring betaalde en altijd voldoende geld op mijn rekening had) niet binnen twee weken wordt betaald er een juridische procedure opgestart kan worden.
Zie meer Zie minderIk heb deze factuur nooit ontvangen, ik heb nooit een herinnering van Undo ontvangen dat de factuur niet betaald werd, en er was reeds een half jaar geleden contact met een incassobureau over hetzelfde bedrag waar men zei dat dit fout was en dat het dossier zonder gevolg werd afgesloten.
Nu probeer ik de factuur te betalen via hun website, maar kenmerkend binnen het falen van hun administratie werkt de betaallink op de website natuurlijk niet.
Dus:
1. Boeven die geen domiciliëring kunnen innen, en hierna geen herinneringen kunnen sturen en het direct naar een incassobureau sturen.
2. Geen enkele coördinatie binnen de diensten gezien het incassobureau heeft gezegd dat het dossier zonder gevolg afgesloten was.
3. Als je wil dat men betaalt wees dan competent genoeg om een werkende website te hebben of betaalgegevens ergens in plain text te noteren.
Nooit meer UNDO.