BASE reviews 2025 en voor- en nadelen
Ervaring met BASE
Er zijn nog geen reviews geschreven.
If you represent the supplier that is the subject of the online review, we offer you two free ways to react to a published review.
1/ You can let us know if you have any doubts about the authenticity of the review by sending us an email to [email protected]. Please indicate the reference number of review and give the reasons for your comment.
2/ You can contact us at [email protected] to ask us to give you access so that you can reply to each of the reviews published. The response will be published just below the notice in question.
Selectra's review van BASE
Ontdek in het overzicht hieronder de voor- en nadelen van BASE volgens de telecom experts van Selectra.
✔️ Positieve BASE reviews | ❌ Negatieve BASE reviews |
---|---|
|
|
BASE review over de klantenservice
De BASE klantendienst is in onze ogen relatief uitgebreid. Je kunt met BASE telefonisch, via het online contactformulier, via de online chat en via sociale media contact opnemen. Daarnaast beschikt BASE over winkels verspreid over het gehele land.
Een groot pluspunt van BASE vinden wij de mogelijkheid om de klantendienst gratis te kunnen bellen. Ook vinden wij de mogelijkheid om met BASE contact op te nemen via WhatsApp een goede toevoeging. Bovendien kun je altijd bij een BASE winkel bij jou in de buurt langs gaan. Hier tegenover staat echter dat het niet mogelijk is om BASE via de mail te contacteren.
BASE internet review
BASE biedt verschillende internetabonnementen met een HFC- aansluiting. Deze abonnementen zijn goed geprijsd. Nadelig aan het aanbod van BASE internet is het ontbreken van glasvezelabonnementen.
BASE gsm review
BASE heeft een divers aanbod voor mobiele telefonie, met een geschikte keuze voor vrijwel ieder profiel, altijd onbeperkt bellen en sms'en en een herlaadkaart. Daarnaast zijn de gratis opties "Free Data Day" en "Data Jump" positieve bijkomstigheden van een BASE gsm-abonnement.
De goedkopere gsm-abonnementen behoren niet tot de goedkoopste in de markt, maar het uitgebreidste gsm-abonnement komt wel als goedkopere naar voren in vergelijking met vergelijkbare abonnementen.
BASE reviews op andere platformen
In onze review van BASE kijken wij ook naar de beoordelingen die BASE heeft ontvangen op andere review platformen, zoals Trustpilot.
Reviews BASE

Trustpilot
Laatst bijgewerkt: 28-03-2025
Klachten BASE bij de Ombudsdienst
Bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie zijn in 2024 5.139 beroepsklachten over de Telenet Group, met daarin ook BASE, binnengekomen. Dit is daling van 22,37 % ten opzichte van 2023.
Tel je alle klachten met betrekking tot bemiddeling en kwaadwillige elektronische communicatie bij elkaar op, dan zijn er in totaal 17,46 % minder klachten over de Telenet Groep binnengekomen. De Telenet Groep neemt hiermee de tweede plek in, achter Proximus, en voor Orange en VOO.
Uit het rapport van de Ombudsdienst blijkt dat de binnengekomen klachten voornamelijk gingen over de IT-problemen in 2023 die in 2024 ook nog merkbaar waren, contractuele vraagstukken, facturatie en compensaties.
Hoe kun je klant worden bij BASE?
Ben je na het lezen van de BASE review overtuigd en wil je bij BASE klant worden? Je kunt op de volgende manieren een contract bij BASE afsluiten:
- Bel Selectra: 02 808 96 40
- Website van BASE
- Terugbelverzoek via de BASE website
- BASE winkel
Ontdek de reviews van andere telecom aanbieders
Review DIGI
Review edpnet
Review hey telecom
Review Lycamobile
Review Mega
Review Mobile Vikings
Review Proximus
Review Orange
Review Scarlet
Review TADAAM
Review Telenet
Review TV VLAANDEREN
Review VOO
Review yoin
Selectra heeft een partnership met deze entiteit. Via onze telefonische dienstverlenging geven wij je gratis advies, support en informatie en helpen wij jou met het afsluiten van een abonnement bij deze entiteit. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant. De bestelling wordt verwerkt door Astel, gemandateerde agent van deze provider.