BASE reviews 2025 en voor- en nadelen

Laatste update op   
Logo

Ben jij bij BASE klant (geweest)? Deel jouw ervaring!

Laat een review achter
Selecteer een datum in het afgelopen jaar, tot vandaag.
Meer informatie over de verwerking van mijn gegevens.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.

* Verplicht veld

Ervaring met BASE

Ontdek alle ervaringen met BASE

Er zijn nog geen reviews geschreven.

Selectra's review van BASE

Ontdek in het overzicht hieronder de voor- en nadelen van BASE volgens de telecom experts van Selectra.

Voor- en nadelen BASE
✔️ Positieve BASE reviews ❌ Negatieve BASE reviews
  • Uitgebreidste 5G-netwerk van België (samen met Telenet).
  • Goed geprijsde abonnementen met een goede kwaliteit.
  • Divers aanbod met een goede verscheidenheid aan data voor de gsm-abonnementen.
  • Er worden geen internetabonnementen of packs met glasvezel aangeboden.
  • De televisie-abonnementen zijn zeer eenvoudig.

BASE review over de klantenservice

De BASE klantendienst is in onze ogen relatief uitgebreid. Je kunt met BASE telefonisch, via het online contactformulier, via de online chat en via sociale media contact opnemen. Daarnaast beschikt BASE over winkels verspreid over het gehele land.

Een groot pluspunt van BASE vinden wij de mogelijkheid om de klantendienst gratis te kunnen bellen. Ook vinden wij de mogelijkheid om met BASE contact op te nemen via WhatsApp een goede toevoeging. Bovendien kun je altijd bij een BASE winkel bij jou in de buurt langs gaan. Hier tegenover staat echter dat het niet mogelijk is om BASE via de mail te contacteren.

BASE internet review

BASE biedt verschillende internetabonnementen met een HFC- aansluiting. Deze abonnementen zijn goed geprijsd. Nadelig aan het aanbod van BASE internet is het ontbreken van glasvezelabonnementen.

BASE gsm review

BASE heeft een divers aanbod voor mobiele telefonie, met een geschikte keuze voor vrijwel ieder profiel, altijd onbeperkt bellen en sms'en en een herlaadkaart. Daarnaast zijn de gratis opties "Free Data Day" en "Data Jump" positieve bijkomstigheden van een BASE gsm-abonnement.

De goedkopere gsm-abonnementen behoren niet tot de goedkoopste in de markt, maar het uitgebreidste gsm-abonnement komt wel als goedkopere naar voren in vergelijking met vergelijkbare abonnementen.

BASE reviews op andere platformen

In onze review van BASE kijken wij ook naar de beoordelingen die BASE heeft ontvangen op andere review platformen, zoals Trustpilot.

Reviews BASE

Trustpilot

1,5

416 reviews op Trustpilot

Laatst bijgewerkt: 28-03-2025

Klachten BASE bij de Ombudsdienst

Bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie zijn in 2024 5.139 beroepsklachten over de Telenet Group, met daarin ook BASE, binnengekomen. Dit is daling van 22,37 % ten opzichte van 2023.

Tel je alle klachten met betrekking tot bemiddeling en kwaadwillige elektronische communicatie bij elkaar op, dan zijn er in totaal 17,46 % minder klachten over de Telenet Groep binnengekomen. De Telenet Groep neemt hiermee de tweede plek in, achter Proximus, en voor Orange en VOO.

Uit het rapport van de Ombudsdienst blijkt dat de binnengekomen klachten voornamelijk gingen over de IT-problemen in 2023 die in 2024 ook nog merkbaar waren, contractuele vraagstukken, facturatie en compensaties.

Hoe kun je klant worden bij BASE?

Ben je na het lezen van de BASE review overtuigd en wil je bij BASE klant worden? Je kunt op de volgende manieren een contract bij BASE afsluiten:

Ontdek de reviews van andere telecom aanbieders

Selectra heeft een partnership met deze entiteit. Via onze telefonische dienstverlenging geven wij je gratis advies, support en informatie en helpen wij jou met het afsluiten van een abonnement bij deze entiteit. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant. De bestelling wordt verwerkt door Astel, gemandateerde agent van deze provider.

BASE klant worden?

BASE klant worden of informatie ontvangen?