Mobile Vikings reviews 2025 en klantbeoordelingen
Ervaring met Mobile Vikings
Hoe worden reviews verzameld, gecontroleerd en gerangschikt?
Hoe worden reviews verzameld?
Klanten die via Selectra een contract hebben afgesloten, ontvangen enkele weken na hun aanmelding een e-mail met de uitnodiging om een beoordeling over hun provider achter te laten. Bovendien kan iedere internetgebruiker op ieder moment een mening geven door te klikken op “Publiceer mijn mening”.
Het indienen van een review levert de gebruiker geen enkele vergoeding op.
Hoe worden reviews geverifieerd?
Selectra streeft ernaar om uitsluitend authentieke beoordelingen te publiceren.
Wij vragen elke klant die een review achterlaat, te bevestigen dat hij/zij klant is of is geweest bij de provider waarover hij/zij een review schrijft. Ook vragen wij hem/haar om ons een geldig e-mailadres te verstrekken.
Elke ingediende review wordt vervolgens door Selectra opnieuw gelezen en pas na deze menselijke verificatie gepubliceerd. Elke review die niet voldoet aan ons moderatiecharter of afkomstig is van een ongeldig e-mailadres, wordt niet gepubliceerd.
Wanneer een klant via Selectra een contract heeft getekend met een leverancier en een beoordeling achterlaat over deze provider met hetzelfde e-mailadres als waarmee het contract is getekend, voegt Selectra de vermelding Geverifieerde klant toe naast de beoordeling. Anders verschijnt er geen vermelding naast de review, omdat wij dan niet kunnen garanderen dat de klant klant is of is geweest bij de provider.
De gegevens die Selectra verzamelt in het kader van de publicatie van reviews, worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.
Hoe worden reviews gerangschikt?
Reviews worden weergegeven van nieuw naar oud. Wanneer een provider reviews van geverifieerde klanten heeft ontvangen, worden standaard alleen de reviews van geverifieerde klanten weergegeven. U kunt alle reviews weergeven door de optie 'Alleen geverifieerde klanten' uit te schakelen. Bovendien kan de gebruiker ervoor kiezen om alleen reviews weer te geven die een bepaalde review hebben gekregen, door het bijbehorende vakje aan te vinken.
Hoe wordt de score berekend?
De review is het gewogen gemiddelde van alle reviews die de provider heeft ontvangen. Wij hebben ervoor gekozen om meer gewicht te geven aan reviews van geverifieerde klanten en recente reviews. Daarom is voor een bepaalde review de weegfactor P gelijk aan x * y, waarbij x gelijk is aan 2 als de review afkomstig is van een geverifieerde klant of aan 1 als de review afkomstig is van een niet-geverifieerde klant; en waarbij y gelijk is aan 1,25 voor een kennisgeving die jonger is dan 1 jaar, 1 voor een kennisgeving die tussen 1 en 2 jaar oud is, 0,75 voor een kennisgeving die tussen 2 en 3 jaar oud is, 0,5 voor een kennisgeving die tussen 3 en 4 jaar oud is, of 0,25 voor een kennisgeving die ouder is dan 4 jaar.
If you represent the supplier that is the subject of the online review, we offer you two free ways to react to a published review.
1/ You can let us know if you have any doubts about the authenticity of the review by sending us an email to [email protected]. Please indicate the reference number of review and give the reasons for your comment.
2/ You can contact us at [email protected] to ask us to give you access so that you can reply to each of the reviews published. The response will be published just below the notice in question.
Selectra's review van Mobile Vikings
Ontdek in het overzicht hieronder de voor- en nadelen van Mobile Vikings volgens de telecom experts van Selectra.
✔️ Positieve Mobile Vikings reviews | ❌ Negatieve Mobile Vikings reviews |
---|---|
|
|
Mobile Vikings review over de klantenservice
De Mobile Vikings klantendienst is in onze ogen zeer uitgebreid. Je kunt met Mobile Vikings telefonisch, per mail, via het contactformulier, via WhatsApp, via de online chat, via een ticket in My Viking en via sociale media contact opnemen.
Een groot pluspunt van de Mobile Vikings klantendienst vinden wij de mogelijkheid om als klant gratis de klantendienst te kunnen bellen. Ook de mogelijkheid om Mobile Vikings te contacteren via WhatsApp en de aanwezigheid van een direct mailadres is een voordeel in onze ogen. Daarentegen vinden wij het wel een nadeel dat als je niet met een Mobile Vikings nummer belt, je de Mobile Vikings klantendienst niet gratis kunt bereiken.
Mobile Vikings internet review
Mobile Vikings biedt verschillende internetabonnementen aan, zowel met een VDSL- als een glasvezelaansluiting. Een groot voordeel vinden wij dat de internetabonnementen 100 % onbeperkt zijn, je komt dus niet verrassingen te staan als je 3 TB surfvolume hebt verbruikt.
Daarnaast bieden de Mobile Vikings internetabonnementen de hoogste, maximale internetsnelheid van België (enkel Proximus biedt sneller internet in packs). Hier tegenover staat echter wel dat de Mobile Vikings internetabonnementen niet tot de goedkoopste in de markt behoren.
Mobile Vikings gsm review
Mobile Vikings heeft een goed aanbod voor mobiele telefonie met een geschikte keuze voor vrijwel ieder profiel. De abonnementen zijn bovendien goed geprijsd. Daarnaast biedt Mobile Vikings ook data-only abonnementen en een prepaid kaart aan.
De Mobile Vikings gsm-abonnementen behoren echter niet tot de goedkoopste in de markt. Daarnaast is het niet mogelijk om buiten de Europese Unie van data roaming gebruik te maken. Je zult in dit geval altijd een lokale simkaart of een internationale eSIM moeten aanschaffen. Hoewel dit de bescherming geeft dat je niet onverwachts veel kosten maakt op reis, kan dit wel als nadelig ervaren worden.
Mobile Vikings reviews op andere platformen
In onze review van Mobile Vikings kijken wij ook naar de beoordelingen die Mobile Vikings heeft ontvangen op andere review platformen, zoals Trustpilot.
Reviews Mobile Vikings

Trustpilot

Laatst bijgewerkt: 11-06-2025
Klachten Mobile Vikings bij de Ombudsdienst
Bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie zijn in 2024 223 beroepsklachten over Unleashed, waar Mobile Vikings toe behoort, binnengekomen, dat een stijging van 31,86 % ten opzichte van 2023 betekent.
Tel je alle klachten met betrekking tot bemiddeling en kwaadwillige elektronische communicatie bij elkaar op, dan zijn er in totaal 34,34 % meer klachten over Unleashed binnengekomen. Hiermee is zijn Mobile Vikings en JIM Mobile de telecom groep met de meeste klachten na de traditionele telecom aanbieders.
Uit het rapport van de Ombudsdienst blijkt dat de binnengekomen klachten voornamelijk gingen over defecten en storingen en Easy Switch.
Hoe kun je klant worden bij Mobile Vikings?
Ben je na het lezen van de Mobile Vikings review overtuigd en wil je bij Mobile Vikings klant worden? Je kunt op de volgende manieren een contract bij Mobile Vikings afsluiten:
Ontdek de reviews van andere telecom aanbieders
Review BASE
Review DIGI
Review edpnet
Review hey telecom
Review Lycamobile
Review Mega
Review Proximus
Review Orange
Review Scarlet
Review TADAAM
Review Telenet
Review TV VLAANDEREN
Review VOO
Review yoin
Selectra heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant. De telefonische dienstverlening wordt beheerd door Selectra, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Eerste installatie voor vaste wifi werd geannuleerd. Tweede installatie kon niet doorgaan daar men niet had nagegaan dat men nog een kabel moest trekken. Hopelijk na minstens een maand komende afspraak wel alles in orde. Wanneer u vlotte installatie wenst geen aanrader.
Voir plus Voir moinsPersoneel wel zeer vriendelijk.