Bel Selectra en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Advertentie
Gratis hulp bij het beste abonnement vinden!
Laat Selectra je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Advertentie
TV VLAANDEREN reviews 2025 en voor- en nadelen
Laatste update op
Ben jij bij TV VLAANDEREN klant (geweest)? Deel jouw ervaring!
Standaard worden de beoordelingen gerangschikt van minst naar meest recent.
Hoe worden reviews verzameld, gecontroleerd en gerangschikt?
Hoe worden reviews verzameld?
Klanten die via Selectra een contract hebben afgesloten, ontvangen enkele weken na hun aanmelding een e-mail met de uitnodiging om een beoordeling over hun provider achter te laten. Bovendien kan iedere internetgebruiker op ieder moment een mening geven door te klikken op “Publiceer mijn mening”. Het indienen van een review levert de gebruiker geen enkele vergoeding op.
Hoe worden reviews geverifieerd?
Selectra streeft ernaar om uitsluitend authentieke beoordelingen te publiceren.
Wij vragen elke klant die een review achterlaat, te bevestigen dat hij/zij klant is of is geweest bij de provider waarover hij/zij een review schrijft. Ook vragen wij hem/haar om ons een geldig e-mailadres te verstrekken.
Elke ingediende review wordt vervolgens door Selectra opnieuw gelezen en pas na deze menselijke verificatie gepubliceerd. Elke review die niet voldoet aan ons moderatiecharter of afkomstig is van een ongeldig e-mailadres, wordt niet gepubliceerd.
Wanneer een klant via Selectra een contract heeft getekend met een leverancier en een beoordeling achterlaat over deze provider met hetzelfde e-mailadres als waarmee het contract is getekend, voegt Selectra de vermelding Geverifieerde klant toe naast de beoordeling. Anders verschijnt er geen vermelding naast de review, omdat wij dan niet kunnen garanderen dat de klant klant is of is geweest bij de provider. De gegevens die Selectra verzamelt in het kader van de publicatie van reviews, worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.
Hoe worden reviews gerangschikt?
Reviews worden weergegeven van nieuw naar oud. Wanneer een provider reviews van geverifieerde klanten heeft ontvangen, worden standaard alleen de reviews van geverifieerde klanten weergegeven. U kunt alle reviews weergeven door de optie 'Alleen geverifieerde klanten' uit te schakelen. Bovendien kan de gebruiker ervoor kiezen om alleen reviews weer te geven die een bepaalde review hebben gekregen, door het bijbehorende vakje aan te vinken.
Hoe wordt de score berekend?
De review is het gewogen gemiddelde van alle reviews die de provider heeft ontvangen. Wij hebben ervoor gekozen om meer gewicht te geven aan reviews van geverifieerde klanten en recente reviews. Daarom is voor een bepaalde review de weegfactor P gelijk aan x * y, waarbij x gelijk is aan 2 als de review afkomstig is van een geverifieerde klant of aan 1 als de review afkomstig is van een niet-geverifieerde klant; en waarbij y gelijk is aan 1,25 voor een kennisgeving die jonger is dan 1 jaar, 1 voor een kennisgeving die tussen 1 en 2 jaar oud is, 0,75 voor een kennisgeving die tussen 2 en 3 jaar oud is, 0,5 voor een kennisgeving die tussen 3 en 4 jaar oud is, of 0,25 voor een kennisgeving die ouder is dan 4 jaar.
3/5
Christiaan Steenackers
Publicatiedatum: 17/08/2025
Ervaringingsdatum: 17/08/2025
Het is erg dat ik niet zoveel posten kan nemen , maar toch moet ik even veel blijven betalen.
If you represent the supplier that is the subject of the online review, we offer you two free ways to react to a published review.
1/ You can let us know if you have any doubts about the authenticity of the review by sending us an email to [email protected]. Please indicate the reference number of review and give the reasons for your comment.
2/ You can contact us at [email protected] to ask us to give you access so that you can reply to each of the reviews published. The response will be published just below the notice in question.
Selectra's review van TV VLAANDEREN
Ontdek in het overzicht hieronder de voor- en nadelen van TV VLAANDEREN volgens de telecom experts van Selectra.
Voor- en nadelen TV VLAANDEREN
✔️ Positieve TV VLAANDEREN reviews
❌ Negatieve TV VLAANDEREN reviews
Goed en uitgebreid aanbod televisie-abonnementen.
Goed geprijsde televisie-abonnementen.
Mogelijkheid om enkel een televisie-abonnement af te sluiten.
Geen mogelijkheid om televisie te combineren met internet (en eventueel gsm en / of een vaste lijn).
Weinig extra te activeren opties in vergelijking tot veel andere televisie-abonnementen.
Hulp nodig met telecom aanbieders vergelijken?
Bel Selectra voor gratis hulp bij het vergelijken van alle telecom aanbieders.
Advertentie
Hulp nodig met telecom aanbieders vergelijken?
Bel Selectra voor gratis hulp bij het vergelijken van alle telecom aanbieders.
Advertentie
TV VLAANDEREN review over de klantenservice
De TV VLAANDEREN klantendienst is in onze ogen zeer uitgebreid. Je kunt met TV VLAANDEREN telefonisch, via het contactformulier, de online chat, per post en via sociale media contact opnemen. Daarnaast zijn er TV VLAANDEREN verkooppunten verspreid over het gehele land.
Een pluspunt van TV VLAANDEREN vinden wij de toevoeging van een speciaal telefoonnummer voor klanten van TV VLAANDEREN. Dit nummer is, net zoals het nummer als je nog geen klant bent, echter niet gratis te bellen. Ook vinden wij het een nadeel dat TV VLAANDEREN niet direct via de mail te bereiken is, je zult dus altijd het contactformulier moeten invullen.
In onze review van TV VLAANDEREN kijken wij ook naar de beoordelingen die TV VLAANDEREN heeft ontvangen op andere review platformen, zoals Trustpilot.
Reviews TV VLAANDEREN
Trustpilot
2,3
6 reviews op Trustpilot
Laatst bijgewerkt: 11-06-2025
Klachten TV VLAANDEREN bij de Ombudsdienst
Bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie zijn in 2024 56 beroepsklachten over de M7 Group, waar TV VLAANDEREN net als TÉLÉSAT toe behoort, binnengekomen. Dit is een grote toename van 93,10 % ten opzichte van 2023.
Tel je alle klachten met betrekking tot bemiddeling en kwaadwillige elektronische communicatie bij elkaar op, dan zijn er in totaal 93,10 % meer klachten over de M7 Group binnengekomen. De M7 Group neemt hiermee de achtste plek in.
De Ombudsdienst licht in het rapport niet toe waar de binnengekomen klachten voornamelijk over gingen.
Hoe kun je klant worden bij TV VLAANDEREN?
Ben je na het lezen van de TV VLAANDEREN review overtuigd en wil je bij TV VLAANDEREN klant worden? Je kunt op de volgende manieren een contract bij TV VLAANDEREN afsluiten:
Website van TV VLAANDEREN
TV VLAANDEREN verkooppunten
Hulp nodig met telecom aanbieders vergelijken?
Bel Selectra voor gratis hulp bij het vergelijken van alle telecom aanbieders.
Advertentie
Hulp nodig met telecom aanbieders vergelijken?
Bel Selectra voor gratis hulp bij het vergelijken van alle telecom aanbieders.
Telefonische dienstverlening beheerd door Selectra die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Vergelijk gratis en vrijblijvend
alle telecom abonnementen en providers
Bel ons voor gratis advies en hulp
Bel Selectra voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen (gratis dienst).
Het is erg dat ik niet zoveel posten kan nemen , maar toch moet ik even veel blijven betalen.
Voir plus Voir moins