Maaike is de telecom expert van Selectra. Zij is toegewijd aan jou helpen het juiste telecom abonnement te vinden. Zij helpt jou graag met het vinden van antwoorden op al je vragen over internet, TV en telefonie en het vergelijken van alle telecom abonnementen in België.
Geactualiseerd op
minuten lezen
Het TV VLAANDEREN telefoonnummer voor klanten is: 02 790 2 790. Het TV VLAANDEREN telefoonnummer voor mensen die nog geen klant zijn, is: 02 403 03 33. Het bereiken van de TV VLAANDEREN klantendienst kan ook via het online contactformulier of sociale media.
Overzicht contactmogelijkheden van TV VLAANDEREN
Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van TV VLAANDEREN.
Met Selectra (om je contract op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder of voor algemene informatie) kun je contact opnemen van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, televisie- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, TV- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Gratis met TV VLAANDEREN contact opnemen
Het is niet mogelijk om gratis met TV VLAANDEREN contact op te nemen. In alle gevallen, ongeacht of je al klant bent of niet, zul je jouw normale belkosten dienen te betalen voor het bellen van de TV VLAANDEREN klantendienst.
Digitaal met TV VLAANDEREN contact opnemen
Wil je op een digitale manier met TV VLAANDEREN contact opnemen? Er zijn verschillende contactmanieren beschikbaar:
Je kunt ook de online hulppagina op de TV VLAANDEREN website bezoeken voor antwoorden op de meest gestelde vragen en hulp bij de vaakst voorkomende problemen.
TV VLAANDEREN winkels
Hoewel TV VLAANDEREN zelf geen winkels heeft, beschikken ze wel over een groot aantal TV VLAANDEREN verkooppunten. Deze verkooppunten kun je vinden in bijvoorbeeld elektronicawinkels.
Het is ook mogelijk om via de post met TV VLAANDEREN contact op te nemen. Het postadres van de TV VLAANDEREN klantendienst is:
TV VLAANDEREN Postbus 12250 1930 Zaventem
Bij TV VLAANDEREN klant worden
Je kunt zelf bij TV VLAANDEREN een abonnement afsluiten via de TV VLAANDEREN website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch, waarbij TV VLAANDEREN je huidige televisie-abonnement voor jou opzegt.
Wil je hulp ontvangen met het afsluiten van een TV VLAANDEREN abonnement? Je kunt dan met de TV VLAANDEREN klantendienst contact opnemen of langsgaan bij een TV VLAANDEREN verkooppunt bij jou in de buurt. Een medewerker van TV VLAANDEREN zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, televisie- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, TV- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Veelgestelde vragen over de TV VLAANDEREN klantendienst
Hoe stuur ik een mail naar TV VLAANDEREN?
Met TV VLAANDEREN contact opnemen via de mail kan enkel door het invullen van een contactformulier. De TV VLAANDEREN klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terugkomen.
Kan ik gratis naar TV VLAANDEREN bellen?
Het is niet mogelijk om gratis telefonisch met TV VLAANDEREN contact op te nemen.
Hoe kun je TV VLAANDEREN verhuizen?
Het is afhankelijk van het televisie-abonnement hoe je een TV VLAANDEREN verhuis regelt. Als er geen installatie plaats hoeft te vinden in je nieuwe woning, is een adreswijziging in MIJN TV VLAANDEREN al voldoende.
In sommige gevallen is er echter een installatie benodigd. Wanneer dit het geval is, zul je minimaal drie tot vier weken voor je verhuis met TV VLAANDEREN contact moeten opnemen voor het inplannen van een installatie-afspraak.
Door Selectra te bellen als je ook een abonnement bij een andere aanbieder wilt afsluiten: 02 808 96 40.
Door tijdens het afsluiten van een nieuw abonnement bij een andere telecom aanbieder aan te geven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch.
Door het online contactformulier op de TV VLAANDEREN website in te vullen.
Door een brief naar de TV VLAANDEREN klantendienst te sturen.
Door de TV VLAANDEREN klantendienst te bellen.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Advertentie
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Maaike is de telecom expert van Selectra. Zij is toegewijd aan jou helpen het juiste telecom abonnement te vinden. Zij helpt jou graag met het vinden van antwoorden op al je vragen over internet, TV en telefonie en het vergelijken van alle telecom abonnementen in België.
Telefonische dienstverlening beheerd door Selectra die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Deel dit artikel:
Vergelijk gratis en vrijblijvend
alle telecom abonnementen en providers
Bel ons voor gratis advies en hulp
Bel Selectra voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen (gratis dienst).