Bel Selectra en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Advertentie
Gratis hulp bij het beste abonnement vinden!
Laat Selectra je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Advertentie
TADAAM reviews 2025 en voor- en nadelen
Laatste update op
Ben jij bij TADAAM klant (geweest)? Deel jouw ervaring!
Standaard worden de beoordelingen gerangschikt van minst naar meest recent.
Hoe worden reviews verzameld, gecontroleerd en gerangschikt?
Hoe worden reviews verzameld?
Klanten die via Selectra een contract hebben afgesloten, ontvangen enkele weken na hun aanmelding een e-mail met de uitnodiging om een beoordeling over hun provider achter te laten. Bovendien kan iedere internetgebruiker op ieder moment een mening geven door te klikken op “Publiceer mijn mening”. Het indienen van een review levert de gebruiker geen enkele vergoeding op.
Hoe worden reviews geverifieerd?
Selectra streeft ernaar om uitsluitend authentieke beoordelingen te publiceren.
Wij vragen elke klant die een review achterlaat, te bevestigen dat hij/zij klant is of is geweest bij de provider waarover hij/zij een review schrijft. Ook vragen wij hem/haar om ons een geldig e-mailadres te verstrekken.
Elke ingediende review wordt vervolgens door Selectra opnieuw gelezen en pas na deze menselijke verificatie gepubliceerd. Elke review die niet voldoet aan ons moderatiecharter of afkomstig is van een ongeldig e-mailadres, wordt niet gepubliceerd.
Wanneer een klant via Selectra een contract heeft getekend met een leverancier en een beoordeling achterlaat over deze provider met hetzelfde e-mailadres als waarmee het contract is getekend, voegt Selectra de vermelding Geverifieerde klant toe naast de beoordeling. Anders verschijnt er geen vermelding naast de review, omdat wij dan niet kunnen garanderen dat de klant klant is of is geweest bij de provider. De gegevens die Selectra verzamelt in het kader van de publicatie van reviews, worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.
Hoe worden reviews gerangschikt?
Reviews worden weergegeven van nieuw naar oud. Wanneer een provider reviews van geverifieerde klanten heeft ontvangen, worden standaard alleen de reviews van geverifieerde klanten weergegeven. U kunt alle reviews weergeven door de optie 'Alleen geverifieerde klanten' uit te schakelen. Bovendien kan de gebruiker ervoor kiezen om alleen reviews weer te geven die een bepaalde review hebben gekregen, door het bijbehorende vakje aan te vinken.
Hoe wordt de score berekend?
De review is het gewogen gemiddelde van alle reviews die de provider heeft ontvangen. Wij hebben ervoor gekozen om meer gewicht te geven aan reviews van geverifieerde klanten en recente reviews. Daarom is voor een bepaalde review de weegfactor P gelijk aan x * y, waarbij x gelijk is aan 2 als de review afkomstig is van een geverifieerde klant of aan 1 als de review afkomstig is van een niet-geverifieerde klant; en waarbij y gelijk is aan 1,25 voor een kennisgeving die jonger is dan 1 jaar, 1 voor een kennisgeving die tussen 1 en 2 jaar oud is, 0,75 voor een kennisgeving die tussen 2 en 3 jaar oud is, 0,5 voor een kennisgeving die tussen 3 en 4 jaar oud is, of 0,25 voor een kennisgeving die ouder is dan 4 jaar.
1/5
Bart Jocqué
Publicatiedatum: 28/05/2025
Ervaringingsdatum: 28/05/2025
ik kan nu al een week niet meer inloggen op Tadaam.tv of op de App om TV te kijken.
op mytadaam.be kan ik wel ik inloggen dus mijn account en internetverbinding is ok.
Support antwoord niet , via geen enkel kanaal.
als dit een generieke storing is, zet het dan op jullie website en houdt de mensen niet voor aap !
Je kan hun helpdesk niet serieus nemen. Mijn verbinding viel constant weg en was heel traag na 2 jaar perfecte service. Bellen kan je niet, dus dan mail je maar. Drie dagen later een WhatsApp bericht omdat je nog altijd niet gecontacteerd bent. Dan nog 3 mails. Uiteindelijk 2 weken later dan toch een mail ontvangen waarin ze me om al mijn gegevens vroegen. Je kunt enkel terugmailen als hun helpdesk open is. Anders komt je mailtje aan als spam bij hun. Als ik dat eenmaal door had heb ik nog altijd geen bericht terug gekregen. Overstappen naar een andere provider was zo geregeld! Daar moest ik geen 2 weken wachten en ondertussen wel 50€ betalen. Schandalig dit
If you represent the supplier that is the subject of the online review, we offer you two free ways to react to a published review.
1/ You can let us know if you have any doubts about the authenticity of the review by sending us an email to [email protected]. Please indicate the reference number of review and give the reasons for your comment.
2/ You can contact us at [email protected] to ask us to give you access so that you can reply to each of the reviews published. The response will be published just below the notice in question.
Selectra's review van TADAAM
Ontdek in het overzicht hieronder de voor- en nadelen van TADAAM volgens de telecom experts van Selectra.
Voor- en nadelen TADAAM
✔️ Positieve TADAAM reviews
❌ Negatieve TADAAM reviews
Eenvoudig zelf te installeren, doordat de modem en tv-decoder enkel in het stopcontact gestoken hoeven te worden.
Internet via het mobiele netwerk, waardoor ze perfect zijn voor huishoudens die geen vast internet kunnen krijgen.
Enkel beschikbaar in een pack.
Beperkte hoeveelheid data in vergelijking tot veel andere internetabonnementen.
Geen mogelijkheid om Easy Switch te gebruiken.
Hulp nodig met telecom aanbieders vergelijken?
Bel Selectra voor gratis hulp bij het vergelijken van alle telecom aanbieders.
Advertentie
Hulp nodig met telecom aanbieders vergelijken?
Bel Selectra voor gratis hulp bij het vergelijken van alle telecom aanbieders.
Advertentie
TADAAM review over de klantenservice
De TADAAM klantendienst is prima in onze ogen, in gedachten houden dat TADAAM een 100 % digitale klantendienst heeft. Je kunt met TADAAM per mail, via WhatsApp via sociale media contact opnemen.
Een pluspunt van TADAAM vinden wij de mogelijkheid om via WhatsApp de klantendienst te contacteren en dat TADAAM over een mailadres beschikt in plaats van een online contactformulier. Daar tegenover staat echter dat de klantendienst niet telefonisch of via een online chat te contacteren is, wat als nadeel ervaren kan worden.
De TADAAM abonnementen kunnen enkel in een pack afgesloten worden, het is dus niet mogelijk om internet en televisie los af te sluiten. Dit kan als nadelig ervaren worden, maar hoeft het niet te zijn. Het internet heeft daarnaast relatief weinig data in vergelijking tot veel vaste internetabonnementen en de internetsnelheid is afhankelijk van de afstand van de modem tot aan de zendmast.
Hier tegenover staat echter wel dat de TADAAM abonnementen gebruik maken van mobiel internet, waardoor ze een uitstekende oplossing zijn voor huishoudens die geen vaste internetaansluiting kunnen hebben. Ook hoeft er geen installatie plaats te vinden, je hoeft enkel de modem en tv-decoder in het stopcontact te steken.
TADAAM gsm review
TADAAM heeft pas recentelijk een mobiel aanbod gelanceerd. Dit betreft een abonnement met onbeperkt data, dat tevens zeer scherp geprijsd is en daardoor tot de goedkoopste abonnementen met een grote hoeveelheid data behoort.
Hoewel de prijs van dit abonnement een groot voordeel is in onze ogen, vinden wij het wel een nadeel dat TADAAM maar één gsm-abonnement gelanceerd heeft. Mensen die geen onbeperkt of een hele grote hoeveelheid data nodig hebben, kunnen hierdoor niet bij TADAAM terecht.
Daarnaast kun je enkel een TADAAM gsm-abonnement afsluiten als je smartphone compatibel is met een eSIM. Het is enkel mogelijk om in Europa gebruik te maken van roaming, buiten de Europese Unie kun je dus niet surfen op internet, bellen en sms'en (al dan niet tegen betaling). Hoewel dit als voordeel heeft dat je geen onverwachte kosten maakt, beperkt dit jou ook in de mogelijkheden en zul je dus altijd een lokale simkaart of internationale eSIM moeten aanschaffen.
TADAAM reviews op andere platformen
In onze review van TADAAM kijken wij ook naar de beoordelingen die TADAAM heeft ontvangen op andere review platformen, zoals Trustpilot.
Reviews TADAAM
Trustpilot
2,8
2.1k reviews op Trustpilot
Google
3,5
655 reviews op Google
Selectra
1
2 reviews op Selectra
Laatst bijgewerkt: 11-06-2025
Klachten TADAAM bij de Ombudsdienst
Bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie zijn in 2024 5.139 beroepsklachten over de Telenet Group, met daarin ook TADAAM, binnengekomen. Dit is daling van 22,37 % ten opzichte van 2023.
Tel je alle klachten met betrekking tot bemiddeling en kwaadwillige elektronische communicatie bij elkaar op, dan zijn er in totaal 17,46 % minder klachten over de Telenet Groep binnengekomen. De Telenet Groep neemt hiermee de tweede plek in, achter Proximus, en voor Orange en VOO.
Uit het rapport van de Ombudsdienst blijkt dat de binnengekomen klachten voornamelijk gingen over de IT-problemen in 2023 die in 2024 ook nog merkbaar waren, contractuele vraagstukken, facturatie en compensaties.
Hoe kun je klant worden bij TADAAM?
Ben je na het lezen van de TADAAM review overtuigd en wil je bij TADAAM klant worden? Je kunt op de volgende manieren een contract bij TADAAM afsluiten:
Website van TADAAM
Hulp nodig met telecom aanbieders vergelijken?
Bel Selectra voor gratis hulp bij het vergelijken van alle telecom aanbieders.
Advertentie
Hulp nodig met telecom aanbieders vergelijken?
Bel Selectra voor gratis hulp bij het vergelijken van alle telecom aanbieders.
Telefonische dienstverlening beheerd door Selectra die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Vergelijk gratis en vrijblijvend
alle telecom abonnementen en providers
Bel ons voor gratis advies en hulp
Bel Selectra voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen (gratis dienst).
ik kan nu al een week niet meer inloggen op Tadaam.tv of op de App om TV te kijken.
Voir plus Voir moinsop mytadaam.be kan ik wel ik inloggen dus mijn account en internetverbinding is ok.
Support antwoord niet , via geen enkel kanaal.
als dit een generieke storing is, zet het dan op jullie website en houdt de mensen niet voor aap !