Heb je vragen over je telecom abonnementen of heb je hulp nodig?

De telecom experts van Selectra helpen je gratis met al je vragen en problemen.

Advertentie

Heb je vragen over je telecom abonnementen of heb je hulp nodig?

De telecom experts van Selectra helpen je gratis met al je vragen en problemen.

Advertentie

TADAAM contact klantendienst: overzicht contactgegevens

Geactualiseerd op
minuten lezen

Met TADAAM contact opnemen is mogelijk via WhatsApp: +32 460 20 86 83. Het is ook mogelijk om de TADAAM klantendienst een e-mail te sturen: [email protected]. TADAAM is ook actief op verschillende sociale media kanalen.

Overzicht contactmogelijkheden van TADAAM

Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van TADAAM.

 TADAAM telefoonnummer:

  • Geen telefoonnummer

 TADAAM e-mail:

 Digitale contactmogelijkheden:

 Overigen:

  • FAQ: alle antwoorden op jouw vragen

TADAAM telefoonnummer

Het is niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de TADAAM klantendienst. Het is daarentegen wel mogelijk om hen via WhatsApp een bericht te sturen. Je contacteert hen op: +32 460 20 86 83.

Wil je jouw abonnement van TADAAM opzeggen en overstappen naar een andere telecom aanbieder of meer informatie ontvangen over telecom? Bel dan de telecom experts van Selectra: 02 808 96 40. Onze telecom experts zijn bereikbaar van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.

Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?

Bel Selectra voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, televisie- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.

Advertentie

Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?

Selectra belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, TV- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.

Advertentie

TADAAM verhuis regelen

Het is al voldoende om enkel je adreswijziging in My TADAAM door te voeren als je gaat verhuizen. Je kunt vervolgens zelf je modem en tv-decoder ontkoppelen in je oude woning en opnieuw aansluiten in je nieuwe woning.

Als je een TADAAM pack combineert met een gsm-abonnement van BASE, zul je ook je adreswijziging aan BASE door moeten geven.

TADAAM opzeggen

Het is op verschillende manieren mogelijk om jouw abonnement bij TADAAM op te zeggen:

  • Door Selectra te bellen als je ook een abonnement bij een andere telecom aanbieder wilt afsluiten: 02 808 96 40.
  • Door gebruik te maken van Easy Switch als je overstapt naar een andere telecom aanbieder.
  • Door zelf in My TADAAM naar "Abonnement" te gaan en je abonnement op te zeggen.

Vergeet niet om na het opzeggen van je abonnement, ongeacht of je een nieuw abonnement hebt afgesloten of niet, alle toestellen met accessoires naar TADAAM terug te sturen.

Bij TADAAM klant worden

Je kunt zelf bij TADAAM een abonnement afsluiten via de TADAAM website. Het is bij TADAAM niet mogelijk om gebruik te maken van Easy Switch. Je zult dus zelf je abonnement bij je huidige provider moeten opzeggen.

Heb je vragen of wil je hulp ontvangen met een TADAAM abonnement afsluiten? Neem dan met de TADAAM klantendienst contact op.

Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?

Bel Selectra voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, televisie- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.

Advertentie

Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?

Selectra belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, TV- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.

Advertentie

Veelgestelde vragen over met TADAAM contact opnemen

Hoe stuur ik een mail naar TADAAM?

Het e-mailadres van TADAAM is: [email protected].

Hoe kan ik TADAAM bellen?

Het is niet mogelijk om telefonisch met de klantendienst van TADAAM contact op te nemen.

Hoe kun je een klacht bij TADAAM indienen?

Als je een klacht over TADAAM hebt, kun je allereerst het beste met TADAAM zelf contact opnemen. Je kunt dit het beste via de mail of WhatsApp doen.

Als je er gezamenlijk met de TADAAM klantendienst niet uitkomt of je bent niet tevreden met de geboden oplossing, dan kun je met de Ombudsdienst voor Telecommunicatie contact opnemen. Zij zullen dan bemiddelen tussen jou en TADAAM, om alsnog tot een oplossing te komen.

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 193 stemmen vond de informatie nuttig.

Telefonische dienstverlening beheerd door Selectra die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.

Vergelijk gratis en vrijblijvend

alle telecom abonnementen en providers

Bel ons voor gratis advies en hulp

Bel Selectra voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen (gratis dienst).

Laat Selectra jou terugbellen voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen (gratis dienst).