TADAAM contact klantendienst: overzicht contactgegevens
Met TADAAM contact opnemen is mogelijk via WhatsApp: +32 460 20 86 83. Het is ook mogelijk om de TADAAM klantendienst een e-mail te sturen: [email protected]. TADAAM is ook actief op verschillende sociale media kanalen.
Overzicht contactmogelijkheden van TADAAM
Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van TADAAM.
TADAAM telefoonnummer:
- Geen telefoonnummer
TADAAM e-mail:
Digitale contactmogelijkheden:
- WhatsApp: +32 460 20 86 83
- Facebook, Instagram en Twitter
Overigen:
- FAQ: alle antwoorden op jouw vragen
TADAAM telefoonnummer
Het is niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de TADAAM klantendienst. Het is daarentegen wel mogelijk om hen via WhatsApp een bericht te sturen. Je contacteert hen op: +32 460 20 86 83.
Wil je jouw abonnement van TADAAM opzeggen en overstappen naar een andere telecom aanbieder of meer informatie ontvangen over telecom? Bel dan de telecom experts van Selectra: 02 808 96 40. Onze telecom experts zijn bereikbaar van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.


Hulp nodig bij het kiezen van het beste internet-, tv-, mobiel- of telefoonaanbod in België?
De telecomexperts van CallMePower helpen je bij het vergelijken van de beschikbare aanbiedingen!(Gratis service)


TADAAM verhuis regelen
Het is al voldoende om enkel je adreswijziging in My TADAAM door te voeren als je gaat verhuizen. Je kunt vervolgens zelf je modem en tv-decoder ontkoppelen in je oude woning en opnieuw aansluiten in je nieuwe woning.
Als je een TADAAM pack combineert met een gsm-abonnement van BASE, zul je ook je adreswijziging aan BASE door moeten geven.
TADAAM opzeggen
Het is op verschillende manieren mogelijk om jouw abonnement bij TADAAM op te zeggen:
- Door Selectra te bellen als je ook een abonnement bij een andere telecom aanbieder wilt afsluiten: 02 808 96 40.
- Door gebruik te maken van Easy Switch als je overstapt naar een andere telecom aanbieder.
- Door zelf in My TADAAM naar "Abonnement" te gaan en je abonnement op te zeggen.
Vergeet niet om na het opzeggen van je abonnement, ongeacht of je een nieuw abonnement hebt afgesloten of niet, alle toestellen met accessoires naar TADAAM terug te sturen.
Bij TADAAM klant worden
Je kunt zelf bij TADAAM een abonnement afsluiten via de TADAAM website. Het is bij TADAAM niet mogelijk om gebruik te maken van Easy Switch. Je zult dus zelf je abonnement bij je huidige provider moeten opzeggen.
Heb je vragen of wil je hulp ontvangen met een TADAAM abonnement afsluiten? Neem dan met de TADAAM klantendienst contact op.


Hulp nodig bij het kiezen van het beste internet-, tv-, mobiel- of telefoonaanbod in België?
De telecomexperts van CallMePower helpen je bij het vergelijken van de beschikbare aanbiedingen!(Gratis service)


Veelgestelde vragen over met TADAAM contact opnemen
Hoe stuur ik een mail naar TADAAM?
Het e-mailadres van TADAAM is: [email protected].
Hoe kan ik TADAAM bellen?
Het is niet mogelijk om telefonisch met de klantendienst van TADAAM contact op te nemen.
Hoe kun je een klacht bij TADAAM indienen?
Als je een klacht over TADAAM hebt, kun je allereerst het beste met TADAAM zelf contact opnemen. Je kunt dit het beste via de mail of WhatsApp doen.
Als je er gezamenlijk met de TADAAM klantendienst niet uitkomt of je bent niet tevreden met de geboden oplossing, dan kun je met de Ombudsdienst voor Telecommunicatie contact opnemen. Zij zullen dan bemiddelen tussen jou en TADAAM, om alsnog tot een oplossing te komen.


