hey telecom reviews 2025 en ervaringen van klanten
Ervaring met hey telecom
Hoe worden reviews verzameld, gecontroleerd en gerangschikt?
Hoe worden reviews verzameld?
Klanten die via Selectra een contract hebben afgesloten, ontvangen enkele weken na hun aanmelding een e-mail met de uitnodiging om een beoordeling over hun provider achter te laten. Bovendien kan iedere internetgebruiker op ieder moment een mening geven door te klikken op “Publiceer mijn mening”.
Het indienen van een review levert de gebruiker geen enkele vergoeding op.
Hoe worden reviews geverifieerd?
Selectra streeft ernaar om uitsluitend authentieke beoordelingen te publiceren.
Wij vragen elke klant die een review achterlaat, te bevestigen dat hij/zij klant is of is geweest bij de provider waarover hij/zij een review schrijft. Ook vragen wij hem/haar om ons een geldig e-mailadres te verstrekken.
Elke ingediende review wordt vervolgens door Selectra opnieuw gelezen en pas na deze menselijke verificatie gepubliceerd. Elke review die niet voldoet aan ons moderatiecharter of afkomstig is van een ongeldig e-mailadres, wordt niet gepubliceerd.
Wanneer een klant via Selectra een contract heeft getekend met een leverancier en een beoordeling achterlaat over deze provider met hetzelfde e-mailadres als waarmee het contract is getekend, voegt Selectra de vermelding Geverifieerde klant toe naast de beoordeling. Anders verschijnt er geen vermelding naast de review, omdat wij dan niet kunnen garanderen dat de klant klant is of is geweest bij de provider.
De gegevens die Selectra verzamelt in het kader van de publicatie van reviews, worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.
Hoe worden reviews gerangschikt?
Reviews worden weergegeven van nieuw naar oud. Wanneer een provider reviews van geverifieerde klanten heeft ontvangen, worden standaard alleen de reviews van geverifieerde klanten weergegeven. U kunt alle reviews weergeven door de optie 'Alleen geverifieerde klanten' uit te schakelen. Bovendien kan de gebruiker ervoor kiezen om alleen reviews weer te geven die een bepaalde review hebben gekregen, door het bijbehorende vakje aan te vinken.
Hoe wordt de score berekend?
De review is het gewogen gemiddelde van alle reviews die de provider heeft ontvangen. Wij hebben ervoor gekozen om meer gewicht te geven aan reviews van geverifieerde klanten en recente reviews. Daarom is voor een bepaalde review de weegfactor P gelijk aan x * y, waarbij x gelijk is aan 2 als de review afkomstig is van een geverifieerde klant of aan 1 als de review afkomstig is van een niet-geverifieerde klant; en waarbij y gelijk is aan 1,25 voor een kennisgeving die jonger is dan 1 jaar, 1 voor een kennisgeving die tussen 1 en 2 jaar oud is, 0,75 voor een kennisgeving die tussen 2 en 3 jaar oud is, 0,5 voor een kennisgeving die tussen 3 en 4 jaar oud is, of 0,25 voor een kennisgeving die ouder is dan 4 jaar.
If you represent the supplier that is the subject of the online review, we offer you two free ways to react to a published review.
1/ You can let us know if you have any doubts about the authenticity of the review by sending us an email to [email protected]. Please indicate the reference number of review and give the reasons for your comment.
2/ You can contact us at [email protected] to ask us to give you access so that you can reply to each of the reviews published. The response will be published just below the notice in question.
Selectra's review van hey telecom
Ontdek in het overzicht hieronder de voor- en nadelen van hey telecom volgens de telecom experts van Selectra.
✔️ Positieve hey telecom reviews | ❌ Negatieve hey telecom reviews |
---|---|
|
|
hey telecom review over de klantenservice
De hey telecom klantendienst is in onze ogen redelijk beperkt. Je kunt met hey telecom enkel via de online chat contact opnemen. Voor het afsluiten van een abonnement of het blokkeren van een gsm-nummer kun je de hey telecom klantendienst wel telefonisch bereiken.
De eenvoudige en beperkte klantendienst is de reden waarom hey telecom hun abonnementen zo goed geprijsd kunnen aanbieden. Daarnaast zijn andere contactmogelijkheden voor het overgrote deel van hun doelgroep niet nodig. Wil jij echter toch wel via de mail of telefonisch met je telecom aanbieder contact kunnen opnemen, dan kan de beperkte klantendienst van hey telecom als negatief ervaren worden.
hey telecom internet review
Hoewel hey telecom maar één internetabonnement aanbiedt met een HFC-aansluiting, er is dus geen glasvezelabonnement beschikbaar bij hey telecom, is het abonnement in onze ogen wel een zeer goede keuze.
Het internetabonnement van hey! is dankzij de HFC-aansluiting sneller dan bij een volledige VDSL-aansluiting. Bovendien bevat het abonnement 100 % onbeperkt surfvolume, je komt dus niet voor verrassingen te staan als je 3 TB surfvolume gebruikt hebt. Bovendien is het abonnement zeer goed geprijsd.
hey telecom gsm review
hey telecom heeft een divers aanbod voor mobiele telefonie, met een geschikte keuze voor vrijwel ieder profiel. De gsm-abonnementen behoren tot de goedkoopste in de markt, met een zeer goede prijs per GB. Bovendien ontvang je bij ieder abonnement onbeperkt bellen en sms'en.
Hoewel hey telecom voor de meeste profielen een geschikt abonnement heeft, bieden ze niet langer meer een abonnement aan voor mensen die slechts een kleine hoeveelheid data nodig hebben. Je zult dus ofwel veel meer data krijgen bij hey! (voor een paar euro meer), ofwel een gsm-abonnement bij een andere telecom aanbieder moeten afsluiten.
hey telecom reviews op andere platformen
In onze review van hey telecom kijken wij ook naar de beoordelingen die hey telecom heeft ontvangen op andere review platformen, zoals Trustpilot.
Reviews hey telecom

Trustpilot

Laatst bijgewerkt: 11-06-2025
Klachten hey telecom bij de Ombudsdienst
Bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie zijn in 2024 2.178 beroepsklachten over de Orange Groep binnengekomen, waar hey telecom ook toe behoort, dat een stijging van 6,30 % ten opzichte van 2023 betekent.
Tel je alle klachten met betrekking tot bemiddeling en kwaadwillige elektronische communicatie bij elkaar op, dan zijn er in totaal 15,09 % meer klachten over de Orange Groep binnengekomen. Orange neemt hiermee de derde plek in, achter Proximus en Telenet en voor VOO - die allen een daling in het aantal klachten zagen.
Uit het rapport van de Ombudsdienst blijkt dat de binnengekomen klachten voornamelijk gingen over facturatie en de klantendienst.
Hoe kun je klant worden bij hey telecom?
Ben je na het lezen van de hey telecom review overtuigd en wil je bij hey telecom klant worden? Je kunt op de volgende manieren een contract bij hey telecom afsluiten:
- Website van hey telecom
- Bel hey!: 0800 855 19
Ontdek de reviews van andere telecom aanbieders
Review BASE
Review DIGI
Review edpnet
Review Lycamobile
Review Mega
Review Mobile Vikings
Review Proximus
Review Orange
Review Scarlet
Review TADAAM
Review Telenet
Review TV VLAANDEREN
Review VOO
Review yoin
Selectra heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant. De telefonische dienstverlening wordt beheerd door Selectra, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
**Slechtste ervaring met Hey Telecom**
Voir plus Voir moinsIk ben zeer teleurgesteld in Hey Telecom. Ik heb hun 4G abonnement genomen, maar na een korte periode begon de verbinding echt slecht te worden. De snelheid was inconsistent en ik had vaak last van uitval, wat erg frustrerend was. Het lijkt erop dat de lage prijzen ook komen met een lage kwaliteit van service.
Ik heb eerder problemen gehad, maar dacht dat het misschien een eenmalig probleem was. Helaas bleek dit niet het geval te zijn. Na veel geduld en het hopen op verbetering, heb ik besloten om over te stappen naar Orange, mijn oude provider. Bij Orange heb ik eindelijk de sterke en betrouwbare wifi die ik nodig heb.
Ik kan Hey Telecom niet aanbevelen aan iemand die op zoek is naar een betrouwbare internetverbinding. Het is gewoon niet de moeite waard.