hey telecom contact klantendienst: overzicht gegevens
hey telecom beschikt over een digitale klantendienst. Met hey contact opnemen kan enkel via de online chat. Als je de simkaart van je gsm moet blokkeren, is het wel mogelijk om telefonisch de hey telecom klantendienst te bereiken: 0800 95 95 5 (+32 495 95 95 00 vanuit het buitenland).
Overzicht contactmogelijkheden van hey telecom
Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van hey telecom.
hey telecom telefoonnummer:
- Gsm-nummer blokkeren: 0800 95 95 5
- Vanuit het buitenland: +32 495 95 95 00
hey telecom e-mail:
- Geen direct e-mailadres
Digitale contactmogelijkheden:
- Online chat op de website
Overigen:
- FAQ: alle antwoorden op jouw vragen
- hey! community
Hoe neem je met hey telecom contact op?
Met hey telecom contact opnemen kan enkel via digitale contactmanieren. hey telecom beschikt enkel over een online chat op hun website.
Daarnaast hebben ze ook een hulp en support pagina, waarin al veel vragen en problemen behandeld worden.
Heb je vragen of is iets niet duidelijk?
Bel KillMyBill voor antwoorden op al je vragen over de telecommarkt, de telecom aanbieders en de telecom abonnementen.
Heb je vragen of is iets niet duidelijk?
Bel KillMyBill voor antwoorden op al je vragen over de telecommarkt, de telecom aanbieders en de telecom abonnementen.
hey telecom telefoonnummer
Het is niet mogelijk om voor vragen of problemen met hey telecom contact op te nemen. Is je gsm echter gestolen en moet je jouw simkaart laten blokkeren, dan kun je wel telefonisch met hey telecom contact opnemen.
Situatie | Telefoonnummer |
---|---|
Gsm laten blokkeren | 0800 95 95 5 |
Gsm laten blokkeren vanuit het buitenland | +32 495 95 95 00 |
Contract opzeggen & overstappen | |
Informatiedienst telecom |
Je kunt de hey telecom klantendienst bellen van maandag tot en met vrijdag van 8:00 - 22:00 uur. Met Selectra (voor je contract op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder of voor algemene informatie) kun je contact opnemen van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
Wil je meer informatie over het aanbod van hey telecom? Bekijk dan onze hey telecom tarievenpagina.
Bij hey telecom klant worden
Je kunt zelf bij hey telecom een abonnement afsluiten via de hey! website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden of dat je gebruik wilt maken van Easy Switch, waarbij hey telecom ook je huidige abonnement voor jou opzegt.
Veelgestelde vragen over met hey telecom contact opnemen
Wat is de hey telecom e-mail?
Het is niet mogelijk om per mail met hey telecom contact op te nemen. Schriftelijk met hey telecom contact opnemen kan enkel via de online chat.
Is het hey telecom telefoonnummer gratis?
Ja, zolang je je in België bevindt, kun je gratis bellen naar hey telecom voor het laten blokkeren van je simkaart. Vanuit het buitenland dien je wel je normale belkosten te betalen.
Hoe kun je hey telecom verhuizen?
Heb je enkel een gsm-abonnement? Het is al voldoende om enkel je adreswijziging in My hey! door te voeren als je gaat verhuizen.
Heb je een hey telecom internetabonnement? Je dient dan in My hey! naar "Mijn producten" te gaan. Hier geef je aan wat jouw nieuwe adres wordt, wat voor levering benodigd is, en op welke drie data een technieker kan langskomen voor de installatie. Doe dit minimaal drie weken voor de daadwerkelijk verhuisdatum, zodat je niet zonder internet komt te zitten.
Ga je verhuizen?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Ga je verhuizen?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Hoe kun je hey telecom opzeggen?
Het is op verschillende manieren mogelijk om jouw abonnement bij hey telecom op te zeggen.
- Door Selectra te bellen: 02 808 96 40.
- Door aan te geven dat je jouw huidige gsm-nummer wilt behouden als je een nieuw gsm-abonnement afsluit.
- Door aan te geven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch als je een nieuw internetabonnement afsluit.
- Door het opzegformulier in te vullen.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Telefonische dienstverlening beheerd door Selectra die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Selectra heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.