hey telecom contact klantendienst: overzicht gegevens
hey telecom beschikt over een digitale klantendienst. Met hey contact opnemen kan enkel via de online chat. Als je de simkaart van je gsm moet blokkeren, is het wel mogelijk om telefonisch de hey telecom klantendienst te bereiken: 0800 95 95 5 (+32 495 95 95 00 vanuit het buitenland).
Overzicht contactmogelijkheden van hey telecom
Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van hey telecom.
hey telecom telefoonnummer:
- Gsm-nummer blokkeren: 0800 95 95 5
- Vanuit het buitenland: +32 495 95 95 00
hey telecom e-mail:
- Geen direct e-mailadres
Digitale contactmogelijkheden:
- Online chat op de website
Overigen:
- FAQ: alle antwoorden op jouw vragen
- hey! community
hey telecom telefoonnummer
Het is niet mogelijk om voor vragen of problemen met hey telecom contact op te nemen. Is je gsm echter gestolen en moet je jouw simkaart laten blokkeren, dan kun je wel telefonisch met hey telecom contact opnemen.
Situatie | Telefoonnummer |
---|---|
Gsm laten blokkeren | 0800 95 95 5 |
Gsm laten blokkeren vanuit het buitenland | +32 495 95 95 00 |
Contract opzeggen & overstappen | |
Informatiedienst telecom |
Openingsuren hey telecom
Je kunt de hey telecom klantendienst bellen van maandag tot en met vrijdag van 8:00 - 22:00 uur. Met Selectra (voor je contract op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder of voor algemene informatie) kun je contact opnemen van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
hey telecom klantendienst gratis nummer
Zolang je je in België bevindt, kun je gratis bellen naar de hey telecom klantendienst. Alle 0800-nummers betreffen namelijk gratis telefoonnummers, ongeacht of je klant bent bij hey telecom of niet.
Als je je in het buitenland bevindt, is het niet mogelijk om naar 0800-nummers te bellen. Hierdoor betaal je altijd voor elke belminuut.
hey telecom verhuis regelen
Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een internetabonnement hebt. In dit geval volg je onderstaande stappen voor het doorgeven van je hey telecom verhuis.
- Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het VOO of Telenet netwerk.
- Geef je verhuizing drie tot vier weken voor de daadwerkelijke verhuisdatum door aan hey telecom in my hey! in "Mijn Producten". Je dient aan te geven wat je nieuwe adres is, wat voor levering er plaats dient te vinden en drie data waarop de installatie kan plaatsvinden.
- Binnen twee werkdagen ontvang je een bevestigingsmail met de datum voor de installatie in je nieuwe woning.
- Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdslot waarin de technieker van Telenet of VOO langs kan komen voor de installatie.
Heb je enkel een hey telecom gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in my hey! door te voeren.
hey telecom opzeggen
Het is op verschillende manieren mogelijk om jouw abonnement bij hey telecom op te zeggen.
- Door Selectra te bellen als je zowel Proximus wilt opzeggen als een ander abonnement wilt afsluiten: 02 808 96 40.
- Door aan te geven dat je jouw huidige gsm-nummer wilt behouden als je een nieuw gsm-abonnement afsluit.
- Door aan te geven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch als je een nieuw internetabonnement afsluit.
- Door het opzegformulier in te vullen.
Bij hey telecom klant worden
Je kunt zelf bij hey telecom een abonnement afsluiten via de hey! website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden of dat je gebruik wilt maken van Easy Switch, waarbij hey telecom ook je huidige abonnement voor jou opzegt.
Veelgestelde vragen over met hey telecom contact opnemen
Wat is de hey telecom e-mail?
Het is niet mogelijk om per mail met hey telecom contact op te nemen. Schriftelijk met hey telecom contact opnemen kan enkel via de online chat.
Is het hey telecom telefoonnummer gratis?
Ja, zolang je je in België bevindt, kun je gratis bellen naar hey telecom voor het laten blokkeren van je simkaart. Vanuit het buitenland dien je wel je normale belkosten te betalen.
Wat is het telefoonnummer van hey telecom?
Het is enkel mogelijk om telefonisch met hey telecom contact op te nemen als je jouw gsm-nummer moet laten blokkeren. In dit geval bel je naar: 0800 95 95 5. Vanuit het buitenland kun je in dit geval bellen naar: +32 495 95 95 00.
Voor het opzeggen van jouw hey telecom abonnement kun je Selectra bellen op: 02 808 96 40.
Hoe kun je een klacht indienen bij hey telecom?
Als je een klacht over hey telecom hebt, kun je het beste eerste met de hey telecom klantendienst contact opnemen.
Als je er gezamenlijk met de hey telecom klantendienst niet uitkomt of je bent niet tevreden met de geboden oplossing, kun je met de Ombudsdienst voor Telecommunicatie contact opnemen. Zij zullen dan bemiddelen tussen jou en hey telecom, om alsnog tot een oplossing te komen.
Telefonische dienstverlening beheerd door Selectra die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Selectra heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.