Mobile Vikings contact klantendienst: overzicht gegevens

Geactualiseerd op
minuten lezen

Klanten van Mobile Vikings kunnen de klantendienst bereiken op: 1976. Ben je nog niet klant bij Mobile Vikings? De Mobile Vikings klantendienst is dan te bereiken op: 04 56 19 19 76. Het is ook mogelijk om per WhatsApp (+32 4 56 13 06 93), per mail ([email protected]), via My Viking of via sociale media met Mobile Vikings contact opnemen.

Overzicht contactmogelijkheden van Mobile Vikings

Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van Mobile Vikings.

 Mobile Vikings telefoonnummer:

  • Met een Mobile Vikings nummer: 1976
  • Met een ander nummer: 04 56 19 19 76
  • Vanuit het buitenland: +32 456 19 19 76

 Mobile Vikings e-mail:

 Digitale contactmogelijkheden:

 Overigen:

  • FAQ: alle antwoorden op jouw vragen

Telefonisch met Mobile Vikings contact opnemen

Er zijn verschillende telefoonnummers waarop je met Mobile Vikings contact kunt opnemen.

Mobile Vikings telefoonnummers
SituatieTelefoonnummer
Vanaf een Mobile Vikings-nummer1976
Vanaf een niet Mobile Vikings-nummer04 56 19 19 76
Vanuit het buitenland+32 4 56 19 19 76
Contract opzeggen & overstappen
Informatiedienst telecom

Openingsuren Mobile Vikings klantendienst

De telefonische Mobile Vikings klantendienst is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag: 9:30 - 16:00 uur.

Met Selectra (om je contract op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder of voor algemene informatie) kun je contact opnemen van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.

Heb je vragen of is iets niet duidelijk?

Bel Selectra voor antwoorden op al je vragen over de telecommarkt, de telecom aanbieders en de telecom abonnementen.

Advertentie

Heb je vragen of is iets niet duidelijk?

Bel Selectra voor antwoorden op al je vragen over de telecommarkt, de telecom aanbieders en de telecom abonnementen.

Advertentie

Mobile Vikings gratis nummer

Enkel als klant vanaf een Mobile Vikings nummer kun je gratis de Mobile Vikings klantendienst bereiken. Vanaf een Mobile Vikings nummer bel je naar: 1976.

Bel je niet vanaf een Mobile Vikings nummer of bel je vanuit het buitenland? Je betaalt dan jouw normale belkosten.

Mobile Vikings verhuis regelen

Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een pack of internetabonnement hebt. In dit geval volg je onderstaande stappen voor het doorgeven van je Mobile Vikings verhuis.

  1. Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het Proximus netwerk (Mobile Vikings maakt gebruik van de netwerken van Proximus).
  2. Vraag drie tot vier weken voor je verhuis een installatie aan via de Mobile Vikings website als er al een Proximus internetaansluiting is. Is de aansluiting er nog niet, dan zul je zes weken voor de verhuis de verhuizing door moeten geven.
  3. Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdsslot waarin de technieker van Proximus langs kan komen voor de installatie.
  4. Zet de aansluiting op je oude adres stop via My Viking en stuur de oude modem terug naar Mobile Vikings. Je kunt in My Viking het verzendlabel downloaden.

Heb je enkel een Mobile Vikings gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in My Viking door te voeren.

Mobile Vikings opzeggen

Je kunt op verschillende manieren je abonnement bij Mobile Vikings stopzetten:

  • Door Selectra te bellen: 02 808 96 40 (indien je ook een abonnement bij een ander aanbieder wilt afsluiten).
  • Door gebruik te maken van Easy Switch bij het afsluiten van een internetabonnement of pack bij een andere telecom aanbieder. Je dient hiervoor je Mobile Vikings klantnummer en Easy Switch ID bij de hand te hebben.
  • Door je huidige nummer te behouden bij het afsluiten van een nieuw gsm-abonnement.
  • Door naar My Viking te gaan.

Vergeet niet om na het opzeggen van je abonnement, ongeacht of je een nieuw abonnement hebt afgesloten of niet, alle toestellen met accessoires naar Mobile Viking terug te sturen.

Bij Mobile Vikings klant worden

Je kunt zelf bij Mobile Vikings een abonnement afsluiten via de Mobile Vikings website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch en / of dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. In beide gevallen zal Mobile Vikings je huidige abonnementen voor jou opzeggen.

Wil je hulp ontvangen met het afsluiten van een Mobile Vikings abonnement? Je kunt dan met de Mobile Vikings klantendienst contact opnemen. Een medewerker van Mobile Vikings zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.

Veelgestelde vragen over de Mobile Vikings klantendienst

Bestaat er een Mobile Vikings winkel?

Nee, Mobile Vikings beschikt niet over een winkel noch over verkooppunten. Het is dus niet mogelijk om bij Mobile Vikings winkels langs gaan voor hulp bij je problemen of bij vragen.

Hoe stuur ik een mail naar Mobile Vikings?

Met Mobile Vikings contact opnemen via de mail kan door het invullen van het contactformulier of door direct een mail te sturen naar: [email protected]. De Mobile Vikings klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terugkomen.

Kan ik gratis naar Mobile Vikings bellen?

Je kunt de Mobile Vikings klantendienst gratis bellen naar 1976 (als je vanuit België belt met een Mobile Vikings nummer).

Wat is het telefoonnummer van Mobile Vikings?

Als klant van Mobile Vikings kun je met een gsm-nummer van Mobile Vikings de klantendienst bellen op: 1976. Als je niet vanaf een Mobile Vikings nummer kunt bellen, kun je telefonisch met Mobile Vikings contact opnemen door te bellen naar: 04 56 19 19 76. Vanuit het buitenland bel je: +32 456 19 19 76.

Als je een Mobile Vikings abonnement wilt opzeggen en een abonnement bij een andere aanbieder wilt afsluiten, kun je Selectra bellen op: 02 808 96 40.

Hoe kun je over Mobile Vikings een klacht indienen?

Als je een klacht hebt over Mobile Vikings, raden wij aan om eerst met Mobile Vikings contact op te nemen via één van de eerder genoemde contactmogelijkheden. Wellicht dat jullie samen al tot een oplossing kunnen komen.

Kan er niet tot een oplossing gekomen worden waar beide partijen tevreden mee zijn? Je kunt dan een klacht indienen bij de Ombudsman voor Telecommunicatie. Zij zullen dan bemiddelen tussen jou en Mobile Vikings, om alsnog tot een oplossing te komen.

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 201 stemmen vond de informatie nuttig.

Telefonische dienstverlening beheerd door Selectra die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Selectra heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

Mobile Vikings klant worden?

Mobile Vikings klant worden of abonnementen vergelijken?

Sluit direct bij Mobile Vikings een gsm-abonnement af.

Bereken je prijs