BASE contact klantendienst: overzicht contactgegevens

Geactualiseerd op
minuten lezen

Het BASE telefoonnummer is: 0800 66 311. Klanten van BASE kunnen met de klantendienst contact opnemen op: 1999. Het telefoonnummer om bij BASE klant te worden is: 02 808 96 40. Andere mogelijkheden om met BASE contact op te nemen zijn de online chat, sociale media en langsgaan bij een BASE winkel.

Overzicht contactmogelijkheden van BASE

Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van BASE.

 BASE telefoonnummer:

  • Met een BASE nummer: 1999
  • Met een ander nummer: 04 86 19 19 19
  • Nog geen klant: 0800 66 311
  • Vanuit het buitenland: +32 486 19 19 19
  • Informatie over BASE of klant worden: 02 808 96 40

 BASE e-mail:

  • Geen direct e-mailadres

 Digitale contactmogelijkheden:

 Overigen:

  • FAQ: alle antwoorden op jouw vragen

BASE telefoonnummer

Er zijn verschillende BASE telefoonnummers beschikbaar:

Hoe neem je telefonisch met BASE contact op?
SituatieTelefoonnummer
Vanaf een BASE nummer1999
Vanaf een niet-BASE nummer04 86 19 19 19
Klant worden
Informatie aanbod
Als je nog geen klant bent0800 66 311
Vanuit het buitenland+32 486 19 19 19
Contract opzeggen & overstappen
Informatiedienst telecom

Openingsuren BASE klantendienst

Niet elke klantendienst van BASE is tijdens dezelfde openingsuren te bereiken. Je vindt in onderstaande tabel de openingsuren van elke BASE klantendienst.

Wat zijn de openingsuren van de BASE klantendienst?
KlantendienstOpeningsuren
Algemene klantendienstMaandag tot en met vrijdag: 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur
HelpdeskMaandag tot en met vrijdag: 8:00 - 22:00 uur
Weekend en feestdagen: 9:00 - 22:00 uur

Met Selectra (om bij BASE klant te worden, informatie te ontvangen over het aanbod, je contract op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder of voor algemene informatie) kun je contact opnemen van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.

Wat is het BASE klantendienst gratis nummer?

BASE beschikt over twee gratis telefoonnummers. Alle BASE gsm-klanten kunnen met hun BASE nummer gratis bellen naar 1999.

Ben je nog geen klant bent bij BASE? Je kunt dan gratis met de klantendienst van BASE contact opnemen op: 0800 66 311.

Digitaal met BASE contact opnemen

Digitaal met BASE contact opnemen kan via onderstaande contactmanieren:

De klantendienst van BASE zal hierna zo snel mogelijk bij jou terugkomen.

BASE winkels

BASE beschikt over een groot aantal winkels, dealers en Self Pay Kiosks verspreid over België. Je kunt bij een BASE winkel langsgaan voor hulp bij je problemen of bij vragen, het aanschaffen van producten, of het inleveren van je oude toestellen.

Bij BASE klant worden

Bel Selectra op 02 808 96 40 om een BASE abonnement af te sluiten. Onze telecom experts helpen jou gratis met een abonnement bij BASE afsluiten en je huidige abonnement opzeggen.

Je kunt zelf bij BASE een abonnement afsluiten via de BASE website. Daarnaast kun je ook langsgaan bij een BASE winkel of met BASE contact opnemen voor hulp van een BASE medewerker met een abonnement afsluiten.

BASE business klantendienst

Zelfstandigen beschikken over andere manieren om met BASE contact op te nemen. Alle telefoonnummers van de zakelijke BASE klantendienst ontdek je in onderstaande tabel.

Telefoonnummers BASE business klantendienst
KlantendienstTelefoonnummerOpeningsuren
Gratis nummer voor zelfstandigen1940Maandag - vrijdag: 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur
Abonnement afsluiten voor zelfstandigen Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur
Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur
Vanuit het buitenland voor zelfstandigen+32 486 19 1940Maandag - vrijdag: 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur
Helpdesk voor zelfstandigen1940Maandag - vrijdag: 8:00 - 22:00 uur
Zaterdag: 9:00 - 22:00 uur
Informatie aanbod voor zelfstandigen Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur
Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur
Informatiedienst telecom voor zelfstandigen Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur
Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur

Veelgestelde vragen over de BASE klantendienst

Hoe stuur ik een mail naar BASE?

Het is niet mogelijk om met BASE contact opnemen via de mail. Schriftelijk met BASE contact opnemen kan via de online chat of via sociale media.

Is het BASE nummer 1999 gratis?

Als je klant bent bij BASE, kun je gratis bellen naar het nummer 1999.

Kan ik gratis naar BASE bellen?

Je kunt de BASE klantendienst gratis bellen op 1999 (als je belt met een BASE nummer) en op 0800 66 311.

Hoe kun je BASE verhuizen?

Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een pack of internetabonnement hebt. Je dient hiervoor ofwel met de BASE klantendienst contact op te nemen, ofwel bij een BASE winkel langs te gaan.

Heb je enkel een BASE gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in My BASE door te voeren.

Als je een BASE gsm-abonnement combineert met een TADAAM internet en televisie-pack, dan zul je ook je adreswijziging aan TADAAM moeten doorgeven.

Ga je verhuizen?

Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Ga je verhuizen?

KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Hoe kun je BASE opzeggen?

Je kunt BASE opzeggen op verschillende manieren:

  • Door Selectra te bellen: 02 808 96 40.
  • Door aan te geven dat je jouw huidige gsm-nummer wilt behouden als je een nieuw abonnement afsluit.
  • Door telefonisch met BASE contact op te nemen.

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie
Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 141 stemmen vond de informatie nuttig.

Telefonische dienstverlening beheerd door Selectra die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Selectra heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

BASE klant worden?

BASE klant worden of informatie ontvangen?