Maaike is de telecom expert van Selectra. Zij is toegewijd aan jou helpen het juiste telecom abonnement te vinden. Zij helpt jou graag met het vinden van antwoorden op al je vragen over internet, TV en telefonie en het vergelijken van alle telecom abonnementen in België.
Geactualiseerd op
minuten lezen
Het telefoonnummer van de UNDO klantendienst is: 04 90 46 19 99. Het is ook mogelijk om via het online contactformulier, de online chat of per mail met UNDO contact opnemen: [email protected]. UNDO is daarnaast actief op Facebook en Instagram.
Overzicht contactmogelijkheden van UNDO
Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van UNDO.
De openingsuren van de UNDO klantendienst zijn van maandag tot en met vrijdag van 8:00 - 18:00 uur. Op mailcontact zal de UNDO klantendienst zo snel mogelijk bij jou terugkomen.
Met Selectra (om je contract op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder of voor algemene informatie) kun je contact opnemen van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, televisie- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, TV- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Gratis met UNDO contact opnemen
Het is niet mogelijk om gratis de UNDO klantendienst te bellen. In alle gevallen zul je jouw normale belkosten moeten betalen.
Digitale contactmanieren UNDO klantendienst
Wil je digitaal met UNDO contact opnemen? Er zijn verschillende contactmanieren beschikbaar:
Mail: e kunt ook per mail met UNDO contact opnemen: [email protected]
Je kunt zelf bij UNDO een abonnement afsluiten via de UNDO website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden, waarbij UNDO ook je huidige abonnement voor jou opzegt.
Wil je hulp ontvangen met het afsluiten van een UNDO abonnement? Je kunt dan met de UNDO klantendienst contact opnemen. Een medewerker van UNDO zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.
Veelgestelde vragen over de UNDO klantendienst
Hoe stuur ik een mail naar UNDO?
Met UNDO contact opnemen via de mail kan door het invullen van een contactformulier of door een mail te sturen naar [email protected]. De UNDO klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terugkomen.
Kan ik gratis naar UNDO bellen?
Nee, het is niet mogelijk om gratis te bellen naar de UNDO klantendienst.
Hoe kun je UNDO verhuizen?
Het is al voldoende om enkel je adreswijziging in de UNDO klantenzone door te voeren als je gaat verhuizen.
Ga je verhuizen?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Advertentie
Ga je verhuizen?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Advertentie
Hoe kun je UNDO opzeggen?
Je kunt op verschillende manieren je abonnement bij UNDO opzeggen:
Door Selectra te bellen als je ook een abonnement bij een andere aanbieder wilt afsluiten: 02 808 96 40.
Door tijdens het afsluiten van een nieuw abonnement bij een andere gsm-aanbieder aan te geven dat je jouw huidige nummer wilt behouden.
Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Advertentie
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Maaike is de telecom expert van Selectra. Zij is toegewijd aan jou helpen het juiste telecom abonnement te vinden. Zij helpt jou graag met het vinden van antwoorden op al je vragen over internet, TV en telefonie en het vergelijken van alle telecom abonnementen in België.
Telefonische dienstverlening beheerd door Selectra die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Deel dit artikel:
Vergelijk gratis en vrijblijvend
alle telecom abonnementen en providers
Bel ons voor gratis advies en hulp
Bel Selectra voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen (gratis dienst).