Maaike is de telecom expert van Selectra. Zij is toegewijd aan jou helpen het juiste telecom abonnement te vinden. Zij helpt jou graag met het vinden van antwoorden op al je vragen over internet, TV en telefonie en het vergelijken van alle telecom abonnementen in België.
Geactualiseerd op
minuten lezen
Je kunt met Zuny contact opnemen via de online chat. Een derde contactmogelijkheid van de Zuny klantendienst is WhatsApp: +34 455 10 27 92. Zuny is bovendien actief op Facebook en X.
Overzicht contactmogelijkheden van Zuny
Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van Zuny.
Vanaf januari 2025 zal Zuny ophouden te bestaan. Zuny-klanten zullen in de komende maanden overgezet worden naar hey telecom. Vanaf 10 september zal het niet meer mogelijk zijn om een nieuw abonnement bij Zuny af te sluiten. Bel Selectra voor meer informatie: 02 808 96 40.
Hoe neem je met Zuny contact op?
Met Zuny contact opnemen kan enkel via digitale contactmanieren. Zo bereik je de Zuny klantendienst via het online contactformulier, de online chat of via WhatsApp.
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, televisie- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, TV- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Zuny telefoonnummer
Het is niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Zuny klantendienst. Het is daarentegen wel mogelijk om hen via WhatsApp een bericht te sturen. Je contacteert hen op: +34 455 10 27 92.
Wil je jouw abonnement van Zuny opzeggen en overstappen naar een andere telecom aanbieder of meer informatie ontvangen over telecom? Bel dan de telecom experts van Selectra: 02 808 96 40. Onze telecom experts zijn bereikbaar van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
Bij Zuny klant worden
Het is vanaf 10 september 2024 niet meer mogelijk om bij Zuny klant te worden. Vanaf januari 2025 zal Zuny zelfs helemaal komen te vervallen. In de komende maanden zullen alle huidige klanten van Zuny naar hey telecom overgezet worden.
Veelgestelde vragen over met Zuny contact opnemen
Hoe stuur ik een mail naar Zuny?
Met Zuny contact opnemen via de mail kan enkel door het invullen van een contactformulier. De Zuny klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terugkomen.
Hoe kan ik Zuny bellen?
Het is niet mogelijk om telefonisch met Zuny contact op te nemen.
Hoe kun je Zuny verhuizen?
Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het VOO netwerk.
Geef je verhuizing minstens drie weken voor de daadwerkelijk verhuis door aan Zuny in MyZuny als er al een VOO internetaansluiting is. Is de aansluiting er nog niet, zul je zes weken voor de verhuis de verhuizing door moeten geven.
Er wordt een afspraak gemaakt voor de installatie.
Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdslot waarin de technieker van VOO langs kan komen voor de installatie.
Ga je verhuizen?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Advertentie
Ga je verhuizen?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Advertentie
Hoe kun je Zuny opzeggen?
Het is op verschillende manieren mogelijk om jouw abonnement van Zuny op te zeggen.
Door gebruik te maken van Easy Switch of de nummerbehoudoptie.
Door in MyZuny naar "Opzeggen" te gaan.
Vergeet niet om na het opzeggen van je abonnement, ongeacht of je een nieuw abonnement hebt afgesloten of niet, alle toestellen met accessoires naar Zuny terugstuurt.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Advertentie
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Maaike is de telecom expert van Selectra. Zij is toegewijd aan jou helpen het juiste telecom abonnement te vinden. Zij helpt jou graag met het vinden van antwoorden op al je vragen over internet, TV en telefonie en het vergelijken van alle telecom abonnementen in België.
Telefonische dienstverlening beheerd door Selectra die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Deel dit artikel:
Vergelijk gratis en vrijblijvend
alle telecom abonnementen en providers
Bel ons voor gratis advies en hulp
Bel Selectra voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen (gratis dienst).