yoin contact klantendienst: overzicht contactgegevens

Klanten van yoin kunnen yoin bellen op: 1988. Het algemene telefoonnummer van de yoin klantendienst is: 078 48 61 11. Met yoin contact opnemen kan ook per mail: [email protected]. Het is daarnaast mogelijk om in MyYoin een ticket aan te maken en om per post de yoin klantendienst te contacteren.
Overzicht contactmogelijkheden van yoin
Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van yoin.
yoin telefoonnummer:
- Met een yoin nummer: 1988
- Met een ander nummer: 078 48 61 11
- Vanuit het buitenland: +32 78 48 61 11
yoin e-mail:
Overigen:
- FAQ: alle antwoorden op jouw vragen
Telefoonnummers yoin klantendienst
Er zijn verschillende yoin telefoonnummers beschikbaar:
Situatie | Telefoonnummer |
---|---|
Vanaf een yoin-nummer | 1988 |
Vanaf een niet yoin-nummer | 078 48 61 11 |
Vanuit het buitenland | +32 78 48 61 11 |
Contract opzeggen & overstappen | |
Informatiedienst telecom |
Openingsuren yoin klantendienst
Telefonisch met yoin contact opnemen is mogelijk van maandag tot en met vrijdag van 9:00 - 18:00 uur.
Met Selectra (om je contract op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder of voor algemene informatie) kun je contact opnemen van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
yoin klantendienst gratis nummer
Als gsm-klant van yoin kun je vanaf jouw yoin-nummer gratis bellen naar de yoin klantendienst: 1988. Bel je echter vanuit het buitenland of vanaf of een ander nummer, dan betaal je jouw normale belkosten.
yoin verhuis regelen
Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een internetabonnement hebt. In dit geval volg je onderstaande stappen voor het doorgeven van je yoin verhuis.
- Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het Proximus netwerk (aangezien yoin gebruikt maakt van het Proximus netwerk).
- Geef je verhuizing drie tot zes weken voor de daadwerkelijk verhuis door aan yoin door met de klantendienst contact op te nemen als er al een Proximus internetaansluiting is. Is de aansluiting er nog niet, dan zul je zes weken voor de verhuis de verhuizing door moeten geven.
- Plan samen met een yoin medewerker een afspraak in voor de installatie in je nieuwe woning.
- Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdslot waarin de technieker van Proximus langs kan komen voor de installatie.
Heb je enkel een yoin gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in MyYoin door te voeren.
yoin opzeggen
Het opzeggen van jouw yoin abonnement kun je op verschillende manieren doen:
- Door Selectra te bellen als je ook een abonnement bij een andere aanbieder wilt afsluiten: 02 808 96 40.
- Door gebruik te maken van Easy Switch bij het afsluiten van een internetabonnement bij een andere telecom aanbieder.
- Door aan te geven dat je jouw huidige gsm-nummer wilt behouden bij het afsluiten van een nieuw gsm-abonnement.
- Door schriftelijk met yoin contact op te nemen als je geen abonnement bij een andere aanbieder wilt afsluiten.
Vergeet niet om na het opzeggen van je abonnement, ongeacht of je een nieuw abonnement hebt afgesloten of niet, alle toestellen met accessoires naar yoin terug te sturen.
Bij yoin klant worden
Je kunt zelf bij yoin (voorheen Youfone) een abonnement afsluiten via de yoin website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch en / of dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. In beide gevallen zal yoin je huidige abonnementen voor jou opzeggen.
Ook kun je met de yoin klantendienst contact opnemen. Een medewerker van yoin zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.
Veelgestelde vragen over de yoin klantendienst
Hoe stuur ik een mail naar yoin?
Je kunt de yoin klantendienst een mail sturen op: [email protected].
Kan ik gratis naar yoin bellen?
Je kunt de yoin klantendienst gratis bellen op 1988 (als je belt met een yoin nummer).
Wat is het telefoonnummer van yoin?
yoin beschikt over verschillende telefoonnummers die je kunt bellen. Contacteer de algemene klantendienst van yoin vanaf een yoin nummer op: 1988. Al je niet met een yoin nummer kunt bellen, kun je telefonisch met yoin contact opnemen op: 078 48 61 11. Wil je yoin bellen vanuit het buitenland? Je kunt dan bellen naar: +32 78 48 61 11.
Als je een yoin abonnement wilt opzeggen en een abonnement bij een andere aanbieder wilt afsluiten, bel je Selectra op: 02 808 96 40.
Hoe kun je een klacht indienen bij yoin?
Je kunt telefonisch met de yoin klantendienst contact opnemen als je een klacht hebt over yoin. Vanaf een yoin nummer bel je naar 1988. Als je niet in de gelegenheid bent om vanaf een yoin nummer te bellen, bel je de yoin klantendienst op: 078 48 61 11.
Als je er gezamenlijk met de yoin klantendienst niet uitkomt of je bent niet tevreden met de geboden oplossing, kun je met de Ombudsdienst voor Telecommunicatie contact opnemen. Zij zullen dan bemiddelen tussen jou en yoin, om alsnog tot een oplossing te komen.