Maaike is de telecom expert van Selectra. Zij is toegewijd aan jou helpen het juiste telecom abonnement te vinden. Zij helpt jou graag met het vinden van antwoorden op al je vragen over internet, TV en telefonie en het vergelijken van alle telecom abonnementen in België.
Geactualiseerd op
minuten lezen
Het United Telecom telefoonnummer is: +32 16 44 92 31. Het e-mailadres van de United Telecom klantendienst is: [email protected]. Met United Telecom contact opnemen kan ook via het online contactformulier.
Overzicht contactmogelijkheden van United Telecom
Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van United Telecom.
De openingsuren van de United Telecom klantendienst zijn van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 12:30 uur en van 13:00 - 17:00 uur. Op mailcontact zal de klantendienst van United Telecom zo snel mogelijk terugkomen.
Met Selectra (om je contract op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder of voor algemene informatie) kun je contact opnemen van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, televisie- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, TV- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Gratis met United Telecom contact opnemen
Het is niet mogelijk om gratis de United Telecom klantendienst te bellen. In alle gevallen zul je jouw normale belkosten moeten betalen.
Digitale contactmanieren United Telecom klantendienst
Wil je digitaal met United Telecom contact opnemen? Er zijn verschillende contactmanieren beschikbaar:
Je kunt zelf bij United Telecom een abonnement afsluiten via de United Telecom website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden en / of dat je gebruik wilt maken van Easy Switch. Bij beide gevallen zal United Telecom je huidige abonnement voor jou opzeggen.
Wil je hulp ontvangen met het afsluiten van een United Telecom abonnement? Je kunt dan met de United Telecom klantendienst contact opnemen. Een medewerker van United Telecom zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.
Veelgestelde vragen over de United Telecom klantendienst
Hoe stuur ik een mail naar United Telecom?
Met United Telecom contact opnemen via de mail kan door het invullen van een contactformulier of door een mail te sturen naar [email protected]. De United Telecom klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terugkomen.
Kan ik gratis naar United Telecom bellen?
Voor het telefonisch met United Telecom contact opnemen zullen de normale belkosten aangerekend worden.
Hoe kun je United Telecom verhuizen?
Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een pack of internetabonnement hebt. In dit geval volg je onderstaande stappen voor het doorgeven van je United Telecom verhuis.
Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het United Telecom netwerk.
Geef je verhuizing drie tot zes weken voor de daadwerkelijk verhuis door aan United Telecom als er al een United Telecom internetaansluiting is. Is de aansluiting er nog niet, dan zul je zes weken voor de verhuis de verhuizing door moeten geven.
Maak een afspraak voor de installatie in je nieuwe woning.
Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdslot waarin de technieker van United Telecom langs kan komen voor de installatie.
Heb je enkel een United Telecom gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in de United Telecom klantenzone door te voeren.
Ga je verhuizen?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Advertentie
Ga je verhuizen?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Advertentie
Hoe kun je United Telecom opzeggen?
Je kunt op verschillende manieren je abonnement bij United Telecom opzeggen:
Door Selectra te bellen als je ook een abonnement bij een andere aanbieder wilt afsluiten: 02 808 96 40.
Door tijdens het afsluiten van een nieuw abonnement bij een andere telecom aanbieder aan te geven dat je jouw huidige nummer wilt behouden.
Door schriftelijk met United Telecom contact op te nemen.
Heb je materialen van United Telecom geleend of gehuurd? Vergeet dan niet om na het opzeggen van je United Telecom abonnement pack alle materialen met accessoires naar United Telecom terug te sturen.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Advertentie
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Maaike is de telecom expert van Selectra. Zij is toegewijd aan jou helpen het juiste telecom abonnement te vinden. Zij helpt jou graag met het vinden van antwoorden op al je vragen over internet, TV en telefonie en het vergelijken van alle telecom abonnementen in België.
Telefonische dienstverlening beheerd door Selectra die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Deel dit artikel:
Vergelijk gratis en vrijblijvend
alle telecom abonnementen en providers
Bel ons voor gratis advies en hulp
Bel Selectra voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen (gratis dienst).