Maaike is de telecom expert van Selectra. Zij is toegewijd aan jou helpen het juiste telecom abonnement te vinden. Zij helpt jou graag met het vinden van antwoorden op al je vragen over internet, TV en telefonie en het vergelijken van alle telecom abonnementen in België.
Geactualiseerd op
minuten lezen
De Ello Mobile klantendienst bellen kan op: 078 15 10 12. Met Ello Mobile contact opnemen kan ook via de mail: [email protected]. Ello Mobile is bovendien actief op X.
Overzicht contactmogelijkheden van Ello Mobile
Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van Ello Mobile.
De openingsuren van de telefonische Ello Mobile klantendienst zijn van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 12:30 uur en van 13:00 - 19:00 uur.
Met Selectra (om je contract op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder of voor algemene informatie) kun je contact opnemen van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, televisie- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, TV- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Gratis met Ello Mobile contact opnemen
Het is niet mogelijk om gratis met de klantendienst van Ello Mobile contact op te nemen. In alle gevallen dien je jouw normale belkosten te betalen voor het bellen van de Ello Mobile klantendienst.
Digitale contactmanieren Ello Mobile klantendienst
Ontdek alle digitale manieren waarop je met Ello Mobile contact kunt opnemen in onderstaand overzicht:
Je kunt zelf bij Ello Mobile een abonnement afsluiten via de Ello Mobile website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden, waarbij Ello Mobile ook je huidige abonnement voor jou opzegt.
Wil je hulp ontvangen met het afsluiten van een Ello Mobile abonnement? Je kunt dan met de Ello Mobile klantendienst contact opnemen. Een medewerker van Ello Mobile zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, televisie- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, TV- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Veelgestelde vragen over de Ello Mobile klantendienst
Hoe stuur ik een mail naar Ello Mobile?
Met Ello Mobile contact opnemen via de mail kan door een mail te sturen naar [email protected]. De Ello Mobile klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terugkomen.
Kan ik gratis naar Ello Mobile bellen?
Nee, het is niet mogelijk om gratis de Ello Mobile klantendienst te bellen.
Hoe kun je Ello Mobile verhuizen?
Het is al voldoende om enkel je adreswijziging in Mijn Ello door te voeren als je gaat verhuizen.
Ga je verhuizen?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Advertentie
Ga je verhuizen?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Advertentie
Hoe kun je Ello Mobile opzeggen?
Je Ello Mobile abonnement opzeggen kun je op meerdere manieren doen:
Door Selectra te bellen als je ook een abonnement bij een andere aanbieder wilt afsluiten: 02 808 96 40.
Door tijdens het afsluiten van een nieuw abonnement bij een andere gsm-aanbieder aan te geven dat je jouw huidige nummer wilt behouden.
Door met Ello Mobile contact op te nemen.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Advertentie
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Maaike is de telecom expert van Selectra. Zij is toegewijd aan jou helpen het juiste telecom abonnement te vinden. Zij helpt jou graag met het vinden van antwoorden op al je vragen over internet, TV en telefonie en het vergelijken van alle telecom abonnementen in België.
Telefonische dienstverlening beheerd door Selectra die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Deel dit artikel:
Vergelijk gratis en vrijblijvend
alle telecom abonnementen en providers
Bel ons voor gratis advies en hulp
Bel Selectra voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen (gratis dienst).