Maaike is de telecom expert van Selectra. Zij is toegewijd aan jou helpen het juiste telecom abonnement te vinden. Zij helpt jou graag met het vinden van antwoorden op al je vragen over internet, TV en telefonie en het vergelijken van alle telecom abonnementen in België.
Geactualiseerd op
minuten lezen
Met de FASTfiber klantendienst contact opnemen kan per mail: [email protected]. Met FASTfiber contact opnemen kan ook via het online contactformulier, Facebook of X. Het is bovendien mogelijk om gebruik te maken van de online chat.
Overzicht contactmogelijkheden van FASTfiber
Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van FASTfiber.
Je kunt ook zelf de pagina met veelgestelde vragen op de FASTfiber website bekijken. Wellicht dat je vraag hier al beantwoord wordt.
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, televisie- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, TV- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
FASTfiber telefoonnummer
Er bestaat geen telefoonnummer waarop je de FASTfiber klantendienst kunt contacteren.
Wil je meer informatie over telecom of jouw abonnement bij FASTfiber opzeggen en overstappen naar een andere aanbieder? Bel dan Selectra op: 02 808 96 40.
Openingsuren FASTfiber klantendienst
Op mailcontact kun je binnen enkele werkdagen een reactie verwachten van de FASTfiber klantendienst. Als je via Facebook, X of de online chat met FASTfiber contact opneemt, kun je binnen enkele uren een bericht terug verwachten.
Met Selectra (om je contract op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder of voor algemene informatie) kun je contact opnemen van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
Bij FASTfiber klant worden
Je kunt zelf bij FASTfiber een abonnement afsluiten via de FASTfiber website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden en / of dat je gebruik wilt maken van Easy switch (bij internet en / of televisie), waarbij FASTfiber je huidige abonnement voor jou opzegt.
Veelgestelde vragen over de FASTfiber klantendienst
Hoe stuur ik een mail naar FASTfiber?
Met FASTfiber contact opnemen via de mail kan door het invullen van het contactformulier of door het sturen van een mail naar [email protected]. De FASTfiber klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terugkomen.
Hoe kan ik FASTfiber bellen?
Het is niet mogelijk om telefonisch met de klantendienst van FASTfiber contact op te nemen.
Hoe kun je FASTfiber verhuizen?
Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een internet- of televisie-abonnement hebt. In dit geval volg je onderstaande stappen voor het doorgeven van je FASTfiber verhuis.
Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het FASTfiber netwerk.
Geef je verhuizing drie tot zes weken voor de daadwerkelijk verhuis door aan FASTfiber door met de klantendienst van FASTfiber contact op te nemen als er al een FASTfiber internetaansluiting is. Is de aansluiting er nog niet, dan zul je zes weken voor de verhuis de verhuizing door moeten geven.
Maak een afspraak voor de installatie in je nieuwe woning.
Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdslot waarin de technieker van FASTfiber langs kan komen voor de installatie.
Heb je enkel een FASTfiber gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in myFASTfiber door te voeren.
Ga je verhuizen?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Advertentie
Ga je verhuizen?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Advertentie
Hoe kun je FASTfiber opzeggen?
Je kunt op verschillende manieren jouw abonnement bij FASTfiber opzeggen:
Door Selectra te bellen als je ook een abonnement bij een andere aanbieder wilt afsluiten: 02 808 96 40.
Door aan te geven dat je Easy Switch wilt gebruiken als je een abonnement bij een andere aanbieder afsluit.
Door aan te geven dat je jouw huidige gsm-nummer wilt behouden als je een abonnement bij een andere aanbieder afsluit.
Door schriftelijk met FASTfiber contact op te nemen.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Advertentie
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Maaike is de telecom expert van Selectra. Zij is toegewijd aan jou helpen het juiste telecom abonnement te vinden. Zij helpt jou graag met het vinden van antwoorden op al je vragen over internet, TV en telefonie en het vergelijken van alle telecom abonnementen in België.
Deel dit artikel:
Vergelijk gratis en vrijblijvend
alle telecom abonnementen en providers
Bel ons voor gratis advies en hulp
Bel Selectra voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen (gratis dienst).