Heb je vragen over je telecom abonnementen of heb je hulp nodig?

De telecom experts van Selectra helpen je gratis met al je vragen en problemen.

Advertentie

Heb je vragen over je telecom abonnementen of heb je hulp nodig?

De telecom experts van Selectra helpen je gratis met al je vragen en problemen.

Advertentie

United Telecom en Ello Mobile failliet: advies voor klanten

Aangemaakt op
minuten lezen
Faillite de United Telecom et Ello Mobile

De kleine telecom aanbieders Ello Mobile en United Telecom zijn onlangs failliet verklaard. De website van Ello Mobile is zelfs al volledig offline. Wat houden deze faillissementen echter in voor hun huidige klanten en wat is ons advies voor de klanten van United Telecom en Ello Mobile? Je leest hier.

Gevolgen faillissementen United Telecom en Ello Mobile

United Telecom en Ello Mobile zijn twee vrij kleine telecom aanbieders met een relatief klein klantenbestand. Vooralsnog zullen de contracten nog doorlopen. Met de klanten die door deze faillissementen getroffen worden wordt in de komende periode contact opgenomen om hen van meer informatie te voorzien betreffende de vervolgstappen.

Om alles rondom de faillissementen te regelen, is een curator aangesteld. Als jij getroffen bent doordat United Telecom of Ello Mobile failliet is verklaard, dan kun je met het advocatenbureau dat als curator is aangesteld contact opnemen. Dit is Advocaten Associatie DDVD.

Advies Selectra voor klanten United Telecom en Ello Mobile

Als je momenteel klant bent bij United Telecom of Ello Mobile, adviseren wij jou om over te stappen naar een andere telecom aanbieder. Zo hebben enige gevolgen van de faillissementen voor bijvoorbeeld de dienstverlening geen invloed meer op jouw, blijf je ook niet in onzekerheid zitten met betrekking tot de vervolgstappen en hoef je niet opeens op het laatste moment een nieuwe aanbieder te vinden.

Het advies van Selectra is om te beginnen met telecom aanbieders vergelijken. Je kunt dit zelf doen, bijvoorbeeld via onze vergelijkingspagina's, maar je kunt ook de gratis hulp van onze telecom experts hiervoor inschakelen: 02 808 96 40. Als je via ons een nieuw abonnement afsluit, helpen onze experts jou ook met de gehele overstap.

Als je zelf een nieuw abonnement afsluit, kun je gebruik maken van Easy Switch (voor internet) en de nummerbehoudoptie (voor vaste en mobiele telefonie). In dit geval zal je nieuwe aanbieder je huidige abonnement bij Ello Mobile of United Telecom voor jou opzeggen. Natuurlijk is dit niet verplicht en kun je ook zelf je huidige abonnementen opzeggen.

Heb je vragen of is iets niet duidelijk?

Bel Selectra voor antwoorden op al je vragen over de telecommarkt, de telecom aanbieders en de telecom abonnementen.

Advertentie

Heb je vragen of is iets niet duidelijk?

Bel Selectra voor antwoorden op al je vragen over de telecommarkt, de telecom aanbieders en de telecom abonnementen.

Advertentie
Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 51 stemmen vond de informatie nuttig.

Laatste nieuws