Maaike is de telecom expert van Selectra. Zij is toegewijd aan jou helpen het juiste telecom abonnement te vinden. Zij helpt jou graag met het vinden van antwoorden op al je vragen over internet, TV en telefonie en het vergelijken van alle telecom abonnementen in België.
Geactualiseerd op
minuten lezen
Het telefoonnummer van de Mixtus klantendienst is: 014 97 55 70. Je kunt ook met Mixtus contact opnemen per mail: [email protected]. Het is daarnaast mogelijk via sociale media of de online chat met Mixtus contact op te nemen.
Overzicht contactmogelijkheden van Mixtus
Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van Mixtus.
De openingsuren van de Mixtus klantendienst zijn van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 21:00 uur en op zaterdag van 9:00 - 16:00 uur.
Met Selectra (om je contract op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder of voor algemene informatie) kun je contact opnemen van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, televisie- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, TV- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Gratis telefoonnummer Mixtus klantendienst
Het is niet mogelijk om gratis de Mixtus klantendienst te bellen. In alle gevallen zul je jouw normale belkosten moeten betalen.
Digitale contactmanieren Mixtus klantendienst
Wil je digitaal met Mixtus contact opnemen? Er zijn verschillende contactmanieren beschikbaar:
Wil je meer informatie over de abonnementen van Mixtus? Bezoek dan onze Mixtus tarievenpagina.
Bij Mixtus klant worden
Je kunt zelf bij Mixtus een abonnement afsluiten via de Mixtus website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch en / of dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. In beide gevallen zal Mixtus je huidige abonnementen voor jou opzeggen.
Hulp nodig met telecom aanbieders vergelijken?
Bel KillMyBill voor gratis hulp bij het vergelijken van alle telecom aanbieders.
Advertentie
Hulp nodig met telecom aanbieders vergelijken?
Bel KillMyBill voor gratis hulp bij het vergelijken van alle telecom aanbieders.
Advertentie
Veelgestelde vragen over de Mixtus klantendienst
Hoe stuur ik een mail naar Mixtus?
Je kunt de Mixtus klantendienst een mail sturen op: [email protected].
Kan ik gratis naar Mixtus bellen?
Je kunt de Mixtus klantendienst niet gratis bellen. Voor het bellen van de Mixtus klantendienst betaal je de normale belkosten.
Hoe kun je Mixtus verhuizen?
Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een internetabonnement hebt. In dit geval volg je onderstaande stappen voor het doorgeven van je Mixtus verhuis.
Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het Proximus netwerk (aangezien Mixtus gebruikt maakt van het Proximus netwerk).
Geef je verhuizing drie tot zes weken voor de daadwerkelijk verhuis door aan Mixtus door het verhuisformulier per mail of post naar Mixtus te sturen. Als er nog geen Proximus aansluiting is, bel dan de Mixtus klantendienst.
Plan samen met een Mixtus medewerker een afspraak in voor de installatie in je nieuwe woning.
Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdslot waarin de technieker van Proximus langs kan komen voor de installatie.
Heb je enkel een Mixtus gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in MIJN MIXTUS door te voeren.
Ga je verhuizen?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Advertentie
Ga je verhuizen?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Advertentie
Hoe kun je Mixtus opzeggen?
Je kunt op verschillende manieren jouw abonnement bij Mixtus opzeggen:
Door Selectra te bellen als je een abonnement bij een andere aanbieder wilt afsluiten: 02 808 96 40.
Door gebruik te maken van Easy Switch bij het afsluiten van een abonnement bij een andere telecom aanbieder.
Door aan te geven dat je jouw huidige gsm-nummer wilt behouden bij het afsluiten van een gsm-abonnement bij een andere telecom aanbieder.
Door met Mixtus contact op te nemen als je geen abonnement bij een andere aanbieder wilt afsluiten.
Vergeet niet om na het opzeggen van je abonnement, ongeacht of je een nieuw abonnement hebt afgesloten of niet, alle toestellen met accessoires naar Mixtus terug te sturen.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Advertentie
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Maaike is de telecom expert van Selectra. Zij is toegewijd aan jou helpen het juiste telecom abonnement te vinden. Zij helpt jou graag met het vinden van antwoorden op al je vragen over internet, TV en telefonie en het vergelijken van alle telecom abonnementen in België.
Deel dit artikel:
Vergelijk gratis en vrijblijvend
alle telecom abonnementen en providers
Bel ons voor gratis advies en hulp
Bel Selectra voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen (gratis dienst).