Informatie en advies energie (Gratis dienst)

Bel de energie-experts van Selectra voor gratis advies of vrijblijvende informatie. Wij zijn nu bereikbaar!

Informatie energie België (Gratis dienst)

Wij zijn momenteel gesloten, maar bellen je graag terug. Dien een terugbelverzoek in of bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur op: 02 586 07 80.

Wase Wind contact: overzicht gegevens klantendienst

Geactualiseerd op
minuten lezen

De klantendienst van Wase Wind is bereikbaar via telefoon op 03 707 19 01. Je kunt ook eenvoudig het contactformulier op de Wase Wind website invullen of een brief sturen naar hun postadres: Samelstraat 21A, 9170 Sint-Gillis-Waas. Heb je algemene vragen over de energielevering? Bel dan de energie-experts van Selectra op 02 586 07 80 om de beste contracten voor jou te vergelijken*.

Overzicht contactmogelijkheden van Wase Wind

Wase Wind telefoonnummer

 Digitale contactmogelijkheden

 Overige contactmogelijkheden

  • Postadres: Samelstraat 21A, 9170 Sint-Gillis-Waas

 Social media

*Selectra is geen partner van Wase Wind.

Hoe kan ik de Wase Wind klantendienst telefonisch bereiken?

Je kunt Wase Wind telefonisch bereiken via 03 707 19 01, bij voorkeur van maandag t/m donderdag tussen 13:30 en 17:00 uur. Voor snel contact over je energiecontract is het handig om tijdens deze tijden te bellen.

Energie vergelijken en overstappen (Gratis dienst)

Bel Selectra voor een gratis telefonische vergelijking en advies of vergelijk alle contracten online. Onze medewerkers zijn nu bereikbaar!

energie-vergelijken
Logo Selectra

Energie vergelijken en overstappen (Gratis dienst)

Dien een terugbelverzoek in OF vergelijk met de Selectra energievergelijker.

Hoe kan ik inloggen op de Mijn Wase Wind klantenzone?

Als klant van deze energieleverancier kun je eenvoudig inloggen op het klantenportaal Mijn Wase Wind. Hier kun je je energiebeheer efficiënt regelen en toegang krijgen tot belangrijke informatie over je verbruik en facturen.

  • Bekijk je verbruikshistoriek
  • Raadpleeg al je facturen en het openstaand saldo
  • Bekijk de tarieven van het huidige en voorgaande jaar
  • Informatie over je contract en aandeel in de coöperatie
  • Gegevens van je elektriciteitsmeter inzien

Hoe kan ik online contact opnemen met Wase Wind?

Er zijn verschillende manieren om online contact op te nemen met Wase Wind. Hieronder vind je de meest gebruikte opties om snel antwoord te krijgen.

Hoe kan ik Wase Wind per e-mail bereiken?

Voor vragen over facturen, contracten of algemene informatie kun je Wase Wind eenvoudig per e-mail bereiken via [email protected]. Je kunt ook het online contactformulier invullen voor vragen of verzoeken.

Hoe meld ik een storing bij Wase Wind?

Heb je een elektriciteitsprobleem in je woning? Probeer dan de stekkers van apparaten uit het stopcontact te trekken om mogelijke overbelasting of kortsluiting te verhelpen. Lukt dit niet, neem dan contact op met je elektricien.

Als de storing ook in de rest van de straat voorkomt, is er mogelijk een probleem met het elektriciteitsnet van Fluvius. Bel dan naar het speciale nummer 078 35 35 00, dat altijd bereikbaar is. Voor defecte straatlampen kun je dit nummer ook gebruiken of het melden via de Fluvius website.

Hoe word ik klant bij Wase Wind?

  1. Begin met het vergelijken van de tarieven van Wase Wind op basis van je energieverbruik. Wil je advies over welk tarief het beste bij je past? Bel dan naar de onafhankelijke experts van Selectra op 02 586 07 80 (gratis advies).
  2. Ben je klaar om klant te worden? Je kunt eenvoudig contact opnemen met de klantendienst van Wase Wind via 03 707 19 01, of je kunt het online contactformulier invullen om je aanvraag in te dienen.
  3. Wanneer je je contract afsluit, heb je enkele gegevens nodig, zoals je persoonlijke gegevens, het adres waar de energie geleverd moet worden, het type meter, een schatting van je verbruik, het gekozen tarief en je betaalgegevens.

Logo Selectra
Logo Selectra

Vergelijk alle energieleveranciers (Gratis dienst)

Bel de energie-experts van Selectra om een vergelijking van alle leveranciers uit te voeren.

Logo Selectra
Logo Selectra

Energie vergelijken (100% gratis)

Vergelijk alle energieleveranciers met onze gratis energievergelijker.

Wie is Wase Wind?

Wase Wind is een coöperatie van mensen die samen investeren in lokale windenergie. Het bedrijf levert 100% zuivere windstroom aan haar coöperanten, die ook mede-eigenaar zijn van het bedrijf. Dit zorgt ervoor dat Wase Wind geen hoge winstmarges hoeft te rekenen op de elektriciteitsprijs. Eventuele winsten worden namelijk terugbetaald aan de klanten/coöperanten.

Algemene informatie over Wase Wind

  • Opgericht: Coöperatie van mensen die samen investeren in windenergie
  • Leverancier van: 100% zuivere windstroom
  • Opgericht door: Coöperanten die ook mede-eigenaar zijn van het bedrijf
  • Kenmerk: Geen hoge winstmarges, winst wordt uitgekeerd aan coöperanten
  • Betrokken bij: Investeren in lokale windenergieprojecten

De zuivere windstroom wordt geleverd aan gezinnen en bedrijven in de regio van de windparken. Deze regionale focus zorgt ervoor dat Wase Wind bereikbaar is voor haar coöperanten en activiteiten dichtbij huis plaats kunnen vinden.

💡 Tip: Denk eraan dat je, als coöperant, kunt profiteren van de winstuitkering van Wase Wind. Dit maakt je energiecontract niet alleen voordelig, maar ook betrokken bij de lokale energievoorziening.

Veelgestelde vragen over contact met Wase Wind

Hoe kan ik contact opnemen met Wase Wind?

Je kunt Wase Wind telefonisch bereiken via 03 707 19 01, per e-mail op [email protected], of via het contactformulier op hun website. Daarnaast is een bezoek aan het kantoor in Sint-Gillis-Waas mogelijk.

Is Wase Wind een betrouwbare energieleverancier?

Wase Wind is een Vlaamse coöperatieve energieleverancier die 100% groene stroom levert uit windenergie. Volgens reviews scoort Wase Wind hoog op duurzaamheid en klanttevredenheid. Ervaringen van klanten benadrukken de transparante werking en het coöperatieve model, waarbij klanten mede-eigenaar worden. Wase Wind behaalt de maximale score van 20/20 in het Greenpeace Groene Stroom klassement.

Wat is Mijn Wase Wind en hoe kan ik inloggen?

Mijn Wase Wind is het klantenportaal waar je jouw facturen, verbruik en contractgegevens kunt raadplegen. Je kunt inloggen via de officiële website.

Hoe kan ik een windpark van Wase Wind bezoeken?

Wase Wind organiseert educatieve rondleidingen voor scholen en verenigingen bij windturbine Atlas in Kruibeke. Bezoekweken worden drie keer per jaar georganiseerd. Voor een afspraak neem je contact op met Jetty Buyle via 03 707 19 01 of [email protected].

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 283 stemmen vond de informatie nuttig.

Logo

Ben jij bij Wasewind klant (geweest)? Deel jouw ervaring!

Laat een review achter
Selecteer een datum in het afgelopen jaar, tot vandaag.
Meer informatie over de verwerking van mijn gegevens.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.

* Verplicht veld