Telenet contact klantendienst: overzicht contactgegevens
Het telefoonnummer van de Telenet klantendienst is: 015 66 66 66. Om klant te worden bij Telenet, bel je naar: 02 808 96 40. Voor een verhuis of het wijzigingen van je abonnement met Telenet contact opnemen, kan op: 0800 66 046. Telenet is ook bereikbaar via het online contactformulier, WhatsApp, sociale media of door bij een Telenet winkel langs te gaan.
Overzicht contactmogelijkheden van Telenet
Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van Telenet.
Telenet telefoonnummer:
- Klantendienst & helpdesk: 015 66 66 66
- Vanuit het buitenland: +32 15 66 66 66
- Verhuis / abonnement wijzigen: 0800 66 046
- Informatie over Telenet of klant worden: 02 808 96 40
Telenet e-mail:
- Geen direct e-mailadres
- Via een online contactformulier
Digitale contactmogelijkheden:
- WhatsApp: +32 468 00 10 98
- Facebook, Instagram en Twitter
Overigen:
- FAQ: alle antwoorden op jouw vragen
- Telenet De Netweters forum
- Per post
Telefoonnummers van de Telenet klantendienst
Er zijn een aantal Telenet telefoonnummers waarop je de klantendienst kan bereiken:
Situatie | Telefoonnummer |
---|---|
Algemene klantendienst | 015 66 66 66 |
Klant worden | |
Informatie aanbod | |
Helpdesk / supportdienst | 015 66 66 66 |
Vanaf het buitenland | +32 15 66 66 66 |
Verhuis doorgeven | 0800 66 046 |
Contract opzeggen & overstappen | |
Abonnement opzeggen of aanpassen | 0800 66 046 |
Informatiedienst telecom |
Telenet klantendienst openingsuren
Niet elke klantendienst van Telenet is tijdens dezelfde openingsuren te bereiken. Je vindt in onderstaande tabel de openingsuren van elke Telenet klantendienst.
Klantendienst | Openingsuren |
---|---|
Algemeen telefoonnummer | Maandag tot en met vrijdag van 8:00 - 17:30 uur |
Helpdesk / supportdienst | Maandag tot en met vrijdag: 8:00 - 22:00 uur In het weekend en op feestdagen: 9:00 - 22:00 uur |
Verhuis doorgeven, abonnement opzeggen of abonnement aanpassen | Maandag tot en met vrijdag: 8:00 - 20:00 uur Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur |
Met Selectra (om bij Telenet klant te worden, informatie te ontvangen over het aanbod, je contract op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder of voor algemene informatie) kun je contact opnemen van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
Telenet klantendienst gratis nummer
Enkel voor het doorgeven van een verhuis, jouw abonnement van Telenet opzeggen of jouw abonnement van Telenet aanpassen kun je gratis met Telenet bellen. Het gratis nummer van de Telenet klantendienst is: 0800 66 046.
Dit telefoonnummer is bovendien enkel vanuit België te bereiken. Vanaf het buitenland dien je de normale belkosten te betalen.
Digitale contactmanieren van de Telenet klantendienst
Wil je digitaal met Telenet contact opnemen? Er zijn verschillende contactmanieren beschikbaar:
Contactmanier | Openingsuren |
---|---|
Online contactformulier | De Telenet klantendienst komt binnen 2 werkdagen bij jou terug. |
WhatsApp: +32 468 00 10 98 | Maandag tot en met vrijdag: 8:00 - 22:00 uur In het weekend en op feestdagen: 9:00 - 22:00 uur |
Facebook, X en Instagram | Maandag tot en met vrijdag: 8:00 - 22:00 uur In het weekend en op feestdagen: 9:30 - 18:00 uur |
Telenet forum de Netweters | - |
De Telenet klachtendienst kun je enkel per mail (via het online contactformulier) of post bereiken.
Adres van de Telenet klantendienst
Het hoofdkantoor van Telenet bevindt zich in Mechelen. Het is niet mogelijk om hier langs te gaan om de Telenet klantendienst te spreken. Wel kun je alle post gericht aan de Telenet klantendienst hierheen sturen.
Telenet BV
T.a.v. De klantendienst
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
Telenet winkels in Vlaanderen
Telenet beschikt bovendien over verschillende winkels verspreid over België. Je kunt bij een Telenet winkel langsgaan voor hulp bij je problemen of bij vragen, maar ook voor het aanschaffen van een nieuw toestel.
Hoe kun je bij Telenet klant worden?
Bel Selectra op 02 808 96 40 om een Telenet abonnement af te sluiten. Onze telecom experts helpen jou gratis met een abonnement bij Telenet afsluiten en je huidige abonnement opzeggen.
Je kunt zelf bij Telenet een abonnement afsluiten via de Telenet website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch en / of dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. In beide gevallen zal Telenet je huidige abonnementen voor jou opzeggen.
Ook kun je met de Telenet klantendienst contact opnemen of langsgaan bij een Telenet winkel bij jou in de buurt. Een medewerker van Telenet zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.
Telenet business klantendienst
Professionele klanten beschikken over andere telefoonnummers voor het contacteren van Telenet.
Klantendienst | Telefoonnummer | Openingsuren |
---|---|---|
Algemene klantendienst | 0800 66 066 | Maandag - vrijdag van 8:00 - 20:00 uur |
Klant worden | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Technische dienst | 0800 68 000 | 24/7 |
Facturatiedienst | 0800 68 000 | Maandag - vrijdag van 8:00 - 20:00 uur Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur |
Informatie aanbod | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Informatiedienst telecom | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur |
de business klantendienst van Telenet contacteren is daarnaast ook mogelijk door het indienen van een terugbelverzoek, het invullen van het online contactformulier of het maken van en bezoekafspraak op jouw kantoor. Ook is het mogelijk om bij het Telenet Business winkelpunt of bij één van de Telenet Business partners langs te gaan.
Veelgestelde vragen over de Telenet klantendienst
Wat is de e-mail van Telenet?
Telenet mailen kan enkel door het invullen van een contactformulier. De Telenet klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terug komen.
Is 015 66 66 66 een gratis nummer?
Het Telenet telefoonnummer 015 66 66 66 is niet gratis. Als je je in België bevindt, kun je enkel gratis bellen naar telefoonnummers die beginnen met 0800.
Kan ik gratis naar Telenet bellen?
Je kunt de Telenet klantendienst gratis bellen op: 0800 66 046.
Hoe kun je Telenet verhuizen?
Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een pack of internetabonnement hebt. In dit geval volg je onderstaande stappen voor het doorgeven van je Telenet verhuis.
- Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het Telenet netwerk.
- Geef je verhuizing drie tot zes weken voor de daadwerkelijk verhuis door aan Telenet via Mijn Telenet of telefonisch als er al een Telenet internetaansluiting is. Is de aansluiting er nog niet, dan zul je zes weken voor de verhuis de verhuizing door moeten geven.
- Er wordt een afspraak gemaakt voor de installatie.
- Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdslot waarin de technieker van Telenet langs kan komen voor de installatie.
Heb je enkel een Telenet gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in Mijn Telenet door te voeren.
Ga je verhuizen?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Ga je verhuizen?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Hoe kun je Telenet opzeggen?
je kunt op verschillende manieren je abonnement bij Telenet opzeggen:
- Door Selectra te bellen als je ook een nieuw abonnement wilt afsluiten: 02 808 96 40.
- Door gebruik te maken van Easy Switch als je overstapt naar een andere provider.
- Door met de Telenet klantendienst contact op te nemen.
Vergeet niet om na het opzeggen van je abonnement, ongeacht of je een nieuw abonnement hebt afgesloten of niet, alle toestellen met accessoires naar Telenet terug te sturen.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Telefonische dienstverlening beheerd door Selectra die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.