Orange contact klantendienst: overzicht contactgegevens
De Orange klantendienst bellen kan op: 5000 (met een Orange nummer) of 02 745 95 00. Voor het afsluiten van een Orange abonnement bel je naar: 02 808 96 40. Het is ook mogelijk om bij één van de vele Orange winkels verspreid over België langs te gaan of om Orange te contacteren via sociale media, My Orange, de chat op de website of het online contactformulier.
Overzicht contactmogelijkheden van Orange
Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van Orange.
Orange telefoonnummer:
- Met een Orange nummer: 5000
- Met een ander nummer: 027 45 95 00
- Gsm-nummer blokkeren: 0800 95 95 5
- Vanuit het buitenland: +32 27 45 95 00
- Informatie over Orange of klant worden: 02 808 96 40
Orange e-mail:
- Geen direct e-mailadres
- Via een online contactformulier
- Per post
Digitale contactmogelijkheden:
Overigen:
- FAQ: alle antwoorden op jouw vragen
- Orange Tribe forum
Telefoonnummers Orange klantendienst
Er zijn verschillende telefoonnummers beschikbaar waarop je de Orange klantendienst kunt bereiken. Alle telefoonnummers ontdek je in onderstaande tabel.
Situatie | Telefoonnummer |
---|---|
Vanaf een Orange nummer | 5000 |
Vanaf een niet-Orange nummer | +32 27 45 95 00 |
Klant worden | |
Informatie aanbod | |
Vanaf het buitenland | +32 27 45 95 00 |
Telefoonnummer blokkeren | 0800 95 95 5 |
Contract opzeggen & overstappen | |
Informatiedienst telecom |
Orange klantendienst openingsuren
Niet elke klantendienst van Orange is tijdens dezelfde openingsuren te bereiken. Je vindt in onderstaande tabel de openingsuren van elke Orange klantendienst.
Klantendienst | Openingsuren |
---|---|
Algemene klantendienst | Maandag tot en met zaterdag: 8:00 - 20:00 uur Zondag en op feestdagen: 10:00 - 18:30 uur |
Telefoonnummer blokkeren | 24/7 |
Met Selectra (om bij Orange klant te worden, informatie te ontvangen over het aanbod, je contract op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder of voor algemene informatie) kun je contact opnemen van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
Orange klantendienst gratis nummer
Orange beschikt over twee telefoonnummers die je gratis kunt bellen. Alle gsm-klanten van Orange kunnen met hun Orange nummer gratis bellen naar: 5000. Moet je jouw gsm-nummer blokkeren (omdat je gsm gestolen is), dan kun je gratis bellen naar: 0800 95 95 5.
De Orange klantendienst gratis bellen is enkel mogelijk als je je in België bevindt. Bevind je je in het buitenland, dan dien je te betalen voor elke belminuut.
Digitale contactmanieren Orange klantendienst
Digitaal met Orange contact opnemen kan via onderstaande contactmanieren:
- My Orange klantenzone
- Online contactformulier
- Online chat op de website
- Orange Tribe forum
Er bestaat geen e-mailadres waarop je de Orange klantendienst kunt contacteren. Je zult hiervoor altijd het online contactformulier moeten invullen, waarna je wel een reactie op je mailadres zult ontvangen.
Postadres Orange klantendienst
Het hoofdkantoor van Orange bevindt zich in Evere. Het is niet mogelijk om hier langs te gaan om de Orange klantendienst te spreken. Wel kun je alle post gericht aan de Orange klantendienst hierheen sturen.
Orange België
Bourgetlaan 3
1140, Evere
Orange winkels in België
Orange beschikt over een groot aantal winkels verspreid over België. Je kunt bij een Orange winkel langsgaan voor hulp bij je problemen of bij vragen, het aanschaffen van producten, of het inleveren van je oude toestellen.
Hoe kun je bij Orange klant worden?
Bel Selectra op 02 808 96 40 om een Orange abonnement af te sluiten. Onze telecom experts helpen jou gratis met een abonnement bij Orange afsluiten en je huidige abonnement opzeggen.
Je kunt zelf bij Orange een abonnement afsluiten via de Orange website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch en / of dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. In beide gevallen zal Orange je huidige abonnementen voor jou opzeggen.
Ook kun je met de Orange klantendienst contact opnemen of langsgaan bij een Orange winkel bij jou in de buurt. Een medewerker van Orange zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.
Orange business klantendienst
Zelfstandigen en bedrijven beschikken over andere manieren om met Orange contact op te nemen. Alle telefoonnummers van de zakelijke Orange klantendienst ontdek je in onderstaande tabel.
Klantendienst | Telefoonnummer | Openingsuren |
---|---|---|
Gratis nummer voor zelfstandigen | 5432 | Maandag - zaterdag: 8:00 - 20:00 uur Zondag - feestdagen: 10:00 - 18:30 uur |
Abonnement afsluiten voor zelfstandigen | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Vanuit het buitenland voor zelfstandigen | +32 2 745 97 72 | Maandag - zaterdag: 8:00 - 20:00 uur Zon- en feestdagen: 10:00 - 18:30 uur |
Helpdesk voor zelfstandigen | 5432 | Maandag - zondag: 8:00 - 22:00 uur |
Informatie aanbod voor zelfstandigen | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Informatiedienst telecom voor zelfstandigen | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Telefoonnummer verloren / gestolen gsm voor zelfstandigen | 0800 95 95 5 | 24/7 |
Telefoonnummer verloren / gestolen gsm vanuit het buitenland voor zelfstandigen | +32 2 745 95 00 | 24/7 |
Gratis nummer voor bedrijven | 5995 | Maandag tot zaterdag: 8:00 - 20:00 uur |
Abonnement afsluiten voor bedrijven | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Vanuit het buitenland voor bedrijven | +32 2 745 94 97 | Maandag tot zaterdag: 8:00 - 20:00 uur |
Algemene klantendienst voor bedrijven | 0800 95 96 2 | Maandag tot zaterdag: 8:00 - 20:00 uur |
Informatie aanbod voor bedrijven | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur | |
Informatiedienst telecom voor bedrijven | Maandag - vrijdag: 8:00 - 19:00 uur Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur |
Naast telefonisch met Orange contact opnemen, is het ook mogelijk om een terugbelverzoek te plannen via de Orange website.
Veelgestelde vragen over de Orange klantendienst
Hoe stuur ik een mail naar Orange?
Met Orange contact opnemen via de mail kan enkel door het invullen van een contactformulier. De Orange klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terugkomen.
Schriftelijk met Orange contact opnemen kan ook via de online chat of via sociale media.
Is het Orange nummer 5000 gratis?
Als je klant bent bij Orange, kun je gratis bellen naar nummer: 5000.
Kan ik gratis naar Orange bellen?
Je kunt de Orange klantendienst gratis bellen op 5000 (als je belt met een Orange nummer) en op 0800 95 95 5.
Hoe kun je Orange verhuizen?
Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een pack of internetabonnement hebt. In dit geval volg je onderstaande stappen voor het doorgeven van je Orange verhuis.
- Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het Orange netwerk.
- Geef je verhuizing drie tot zes weken voor de daadwerkelijk verhuis door aan Orange via het online contactformulier als er al een Orange internetaansluiting is. Is de aansluiting er nog niet, dan zul je zes weken voor de verhuis de verhuizing door moeten geven.
- Je wordt door een medewerker van de Orange klantendienst teruggebeld om een afspraak te maken voor de installatie in je nieuwe woning.
- Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdslot waarin de technieker van Orange langs kan komen voor de installatie.
Heb je enkel een Orange gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in My Orange door te voeren.
Ga je verhuizen?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Ga je verhuizen?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Hoe kun je Orange opzeggen?
Je kunt op verschillende manieren je abonnement bij Orange opzeggen:
- Door Selectra te bellen: 02 808 96 40.
- Door gebruik te maken van Easy Switch als je verandert van internet- of televisie-abonnement of pack.
- Door aan te geven dat je jouw huidige gsm-nummer wilt behouden als je verandert van gsm-abonnement.
- Door het online contactformulier in te vullen.
- Door aan te geven dat je jouw huidige gsm-nummer wilt behouden als je verandert van gsm-abonnement.
Vergeet niet om na het opzeggen van je abonnement, ongeacht of je een nieuw abonnement hebt afgesloten of niet, alle toestellen met accessoires naar Orange terugstuurt.
Wanneer je gebruik maakt van Easy Switch of aangeeft dat je jouw huidige gsm-nummer wilt behouden, zal je nieuwe telecom aanbieder je abonnement(en) van Orange opzeggen.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Selectra heeft een partnership met deze entiteit. Via onze telefonische dienstverlenging geven wij je gratis advies, support en informatie en helpen wij jou met het afsluiten van een abonnement bij deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.