Mega contact: klantendienst telefoonnummer, e-mail en meer
Je kunt de Mega klantendienst telefonisch bereiken op 016 67 60 60. Om klant te worden bij Mega (via Selectra), bel je naar 02 588 07 80. Als je documenten wilt doorsturen of vragen hebt, kun je ook contact opnemen met de Mega klantenservice via e-mail: [email protected].
Hoe Mega klantendienst contacteren?
Er zijn diverse manieren om in contact te komen met de Mega klantendienst. In de onderstaande tabel vind je een overzicht van alle contactgegevens van Mega, specifiek voor particuliere klanten.
Contactmethode | Contactgegevens |
---|---|
Mega klant worden* | |
Algemene klantendienst Mega | 📞 016 67 60 60 |
Postadres | Rue Natalis 2, 4020 Luik |
Klantenzone | Mega klantenzone |
*Telefoonnummers met een ster behoren tot Selectra, een gratis vergelijkingsdienst voor energiecontracten in België. Het is mogelijk om een contract af te sluiten bij Mega of informatie te ontvangen via Selectra (gratis dienst) door een samenwerkingsverband.
Indien je een zakelijke klant bent bij Mega Energie, dien je een apart telefoonnummer te bellen om contact op te nemen met de klantenservice. Hieronder staan de contactgegevens vermeld voor vragen met betrekking tot zakelijke contracten.
Contactmethode | Contactgegevens |
---|---|
Mega informatie over zakelijk contract* | |
Algemene klantendienst Mega | 📞 016 67 60 60 |
*Telefoonnummers met een ster behoren tot Selectra, een gratis vergelijkingsdienst voor energiecontracten in België. Het is mogelijk om een contract af te sluiten bij Mega of informatie te ontvangen via Selectra (gratis dienst) door een samenwerkingsverband.
Mega informatiedienst
Neem contact met ons op voor advies over Mega of om een energiecontract af te sluiten. Onze medewerkers zijn nu bereikbaar!
Mega informatiedienst
Onze medewerkers zijn op dit moment helaas niet bereikbaar, maar we bellen je graag terug. Dien een terugbelverzoek in of bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur op: 02 586 07 80.
Mega klantendienst telefoonnummer
De klantenservice van Mega Energie is beschikbaar tijdens de volgende openingstijden: van maandag tot en met donderdag van 8:30 tot 17:30 uur, en op vrijdag van 8:30 tot 17:00. Op feestdagen en in het weekend is de klantenservice van Mega gesloten.
Wanneer je een vraag wilt stellen of contact wilt opnemen buiten de openingstijden, dan kun je het liefste een e-mail sturen of je vraag achterlaten via het contactformulier.
Mega klantendienst e-mail en contactformulier
Voor het verzenden van documenten of het stellen van vragen, is het mogelijk om rechtstreeks digitaal contact op te nemen met Mega via hun e-mailadres: [email protected]. Wanneer je een e-mail naar Mega stuurt, is het van essentieel belang om ten minste de naam van de contractant, telefoonnummer, klantnummer en het onderwerp van je vraag/probleem te vermelden.
Daarnaast biedt energieleverancier Mega ook de mogelijkheid om contact op te nemen via het contactformulier op hun website. Je kunt het formulier invullen via deze link: Mega contactformulier.
Mega contact via postadres
Energieleverancier Mega heeft zijn hoofdkantoor gevestigd in Luik, en eveneens een tweede kantoor in de stad Leuven. Wanneer je liever met een adviseur in het echt wil spreken over je eventuele vragen, of advies wilt ontvangen, kun je langskomen op het kantoor op afspraak. In de onderstaande tabel vindt je het adres van beide kantoren.
Kantoor Mega Luik | Kantoor Mega Leuven |
---|---|
Mega Energie (Power Online NV) Rue Natalis 2 4020, Luik | Mega Energie Vaartstraat 167 3000 Leuven |
Mega informatiedienst
Neem contact met ons op voor advies over Mega of om een energiecontract af te sluiten. Onze medewerkers zijn nu bereikbaar!
Mega informatiedienst
Onze medewerkers zijn op dit moment helaas niet bereikbaar, maar we bellen je graag terug. Dien een terugbelverzoek in of bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur op: 02 586 07 80.
Klantenzone myMega
Energieleverancier Mega heeft een digitale klantenzone, genaamd myMega, waarin je veel van je energie-gerelateerde zaken zelf kunt oplossen. Wanneer je een contract afsluit met mega, zal je een e-mail ontvangen met daarin de inloggegevens voor de myMega klantenzone. Via deze inloggegevens kun je direct gratis een account aanmaken.
De klantenzone myMega biedt ten minste de volgende functionaliteiten:
- Je persoonlijke gegevens aanpassen,
- Je energiefacturen bekijken en downloaden,
- Je energieverbruik inzien,
- Het voorschotbedrag aanpassen,
- Je betaalmethode aanpassen,
- De verkoop van groenestroomcertificaten.
- Een verhuis doorgeven aan Mega.
Veelgestelde vragen over de Mega klantendienst
Welke informatie moet ik verstrekken als ik een e-mail naar Mega stuur?
Wanneer je een e-mail naar Mega stuurt, dien je de volgende informatie te verstrekken: je volledige naam als contractant, een telefoonnummer waarop je bereikbaar bent, je klantnummer bij Mega, een duidelijke omschrijving van het onderwerp van je vraag of probleem, en eventuele relevante details die kunnen helpen bij het oplossen ervan. Met deze informatie kan Mega je verzoek efficiënter verwerken en je beter van dienst zijn..
Hoe lang duurt het voordat ik een reactie ontvang als ik Mega benader?
De responstijd van Mega kan variëren afhankelijk van de drukte en de aard van je vraag of probleem. Over het algemeen streeft Mega ernaar om binnen 1-2 werkdagen te reageren op e-mails en andere communicatiekanalen. In sommige gevallen kan de reactietijd echter langer zijn, afhankelijk van de complexiteit van de vraag of het probleem.
Hoe kan ik een klacht indienen bij Mega?
Een klacht indienen kun je doen via het klachtenformulier van Mega. Ben je vervolgens niet tevreden over de reactie van de energieleverancier? Dan kun je contact opnemen met de Ombudsdienst voor Energie, door een e-mail te sturen naar [email protected].
Zijn er alternatieve manieren om contact op te nemen met Mega, zoals sociale media?
Ja, er zijn andere manieren om contact op te nemen met Mega, zoals via de chat of via WhatsApp Messenger. Bovendien kun je het bedrijf volgen op sociale mediaplatforms zoals Facebook, Instagram en Twitter. Het is echter belangrijk om te weten dat deze sociale mediakanalen geen officiële contactmogelijkheden zijn van de energieleverancier.