Mega telecom contact klantendienst: alle contactgegevens
De Mega telecom klantendienst bellen kan op: 016 79 57 02. Om bij Mega telecom klant te worden, bel je naar: 02 808 96 40. Je kunt ook met Mega telecom contact opnemen via het online contactformulier, de online chat, per post of Facebook Messenger.
Overzicht contactmogelijkheden van Mega telecom
Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van Mega telecom.
Mega telecom telefoonnummer:
- Klantendienst: 016 79 57 02
- Vanuit het buitenland: +32 16 79 57 02
- Informatie over Mega telecom of klant worden: 02 808 96 40
Mega telecom e-mail:
- Geen direct e-mailadres
- Via een online contactformulier
Overigen:
- FAQ: alle antwoorden op jouw vragen
- Per post
Telefonisch met Mega telecom contact opnemen
Het is mogelijk om telefonisch met Mega telecom contact op te nemen:
Situatie | Telefoonnummer |
---|---|
Algemene klantendienst | 016 79 57 02 |
Klant worden | |
Informatie aanbod | |
Vanuit het buitenland | +32 16 79 57 02 |
Contract opzeggen & overstappen | |
Informatiedienst telecom |
Openingsuren Mega telecom klantendienst
Met Mega telecom contact opnemen kan van maandag tot donderdag van 8:30 - 17:30 uur en op vrijdag van 8:30 - 17:00 uur.
Met Selectra (om bij Mega telecom klant te worden, informatie te ontvangen over het aanbod, je contract op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder of voor algemene informatie) kun je contact opnemen van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
Mega telecom gratis nummer
Het is niet mogelijk om gratis met Mega telecom contact op te nemen. Het telefonisch bereiken van de Mega telecom klantendienst gaat altijd gepaard met jouw normale belkosten.
Adres Mega telecom klantendienst
Het hoofdkantoor van Mega bevindt zich in Luik. Het is niet mogelijk om hier langs te gaan om de Mega telecom klantendienst te spreken. Wel kun je alle post gericht aan de Mega telecom klantendienst hierheen sturen.
Mega NV
Rue Natalis 2
4020, Luik
Mega telecom opzeggen
Jouw Mega telecom abonnement opzeggen kun je op verschillende manieren doen:
- Door Selectra te bellen als je ook een abonnement bij een andere telecom aanbieder wilt afsluiten: 02 808 96 40.
- Door aan te geven dat je jouw huidige gsm-nummer wilt behouden als je een nieuw abonnement afsluit.
- Door het online contactformulier in te vullen.
- Door de Mega telecom klantendienst te bellen.
Bij Mega telecom klant worden
Bel Selectra op 02 808 96 40 om een Mega telecom abonnement af te sluiten. Onze telecom experts helpen jou gratis met een abonnement bij Mega telecom afsluiten en je huidige abonnement opzeggen.
Je kunt zelf bij Mega telecom een abonnement afsluiten via de Mega telecom website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden, waarbij Mega telecom je huidige abonnement voor jou opzegt.
Veelgestelde vragen over de Mega telecom klantendienst
Hoe stuur ik een mail naar Mega telecom?
Met Mega telecom contact opnemen via de mail kan enkel door het invullen van een contactformulier. De Mega telecom klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terugkomen.
Is het Mega telecom telefoonnummer gratis?
Nee, je kunt niet gratis telefonisch met Mega telecom contact opnemen.
Wat is het telefoonnummer van Mega telecom?
De Mega telecom klantendienst kun je telefonisch bereiken op: 016 79 57 02. Vanuit het buitenland kun je met Mega telecom contact opnemen door te bellen naar: +32 16 79 57 02.
Om bij Mega telecom klant te worden of voor informatie over de Mega telecom abonnementen, bel je Selectra op: 02 808 96 40.
Ook als je een Mega telecom abonnement wilt opzeggen en een abonnement bij een andere aanbieder wilt afsluiten, bel je Selectra op: 02 808 96 40.
Hoe kun je Mega telecom verhuizen?
Het is al voldoende om enkel je adreswijziging in myMega Telecom door te voeren als je gaat verhuizen.
Hoe kun je een klacht indienen bij Mega telecom?
Het is het beste om bij een klacht over Mega telecom allereerst met de klantendienst van Mega telecom contact op te nemen.
Als je er gezamenlijk met de Mega telecom klachtendienst niet uitkomt of je bent niet tevreden met de geboden oplossing, kun je met de Ombudsdienst voor Telecommunicatie contact opnemen. Zij zullen dan bemiddelen tussen jou en Mega telecom, om alsnog tot een oplossing te komen.
Telefonische dienstverlening beheerd door Selectra die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Selectra heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.