edpnet contact klantendienst: overzicht contactgegevens

Geactualiseerd op
minuten lezen

Telefonisch met edpnet contact opnemen doe je door te bellen naar: 03 265 67 00. Wil je bij edpnet klant worden? Je kunt dan bellen naar: 02 808 96 40. Met edpnet contact opnemen kan ook via My edpnet, het online contactformulier of via sociale media.

Overzicht contactmogelijkheden van edpnet

Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van edpnet.

 edpnet telefoonnummer:

  • Klantendienst & helpdesk: 03 265 67 00
  • Vanuit het buitenland: +32 3 265 67 00
  • Informatie over edpnet of klant worden: 02 808 96 40

 edpnet e-mail:

 Digitale contactmogelijkheden:

 Overigen:

  • FAQ: alle antwoorden op jouw vragen
  • Per post

Telefonisch met edpnet contact opnemen

Er zijn verschillende edpnet telefoonnummers beschikbaar:

Wat zijn de edpnet telefoonnummers?
SituatieTelefoonnummer
Algemene klantendienst03 265 67 00
Klant worden
Informatie aanbod
Helpdesk03 265 67 00
Vanuit het buitenland+32 3 265 67 00
Contract opzeggen & overstappen
Informatiedienst telecom

Openingsuren edpnet klantendienst

Niet elke klantendienst van edpnet is tijdens dezelfde openingsuren te bereiken. Je vindt in onderstaande tabel de openingsuren van elke edpnet klantendienst.

Wat zijn de openingsuren van de edpnet klantendienst?
KlantendienstOpeningsuren
Algemene klantendienstMaandag tot en met zaterdag: 9:00 - 17:00 uur
HelpdeskMaandag tot en met zaterdag: 8:00 - 19:00 uur

Met Selectra (om bij edpnet klant te worden, informatie te ontvangen over het aanbod, je contract op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder of voor algemene informatie) kun je contact opnemen van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.

edpnet klantendienst gratis nummer

Er bestaat geen gratis nummer waarop je de edpnet klantendienst kunt bereiken. Dit is zowel voor huidige klanten als voor potentiele klanten het geval. In alle gevallen betaal je jouw normale belkosten voor het bellen naar edpnet.

Digitale met edpnet contact opnemen

Digitaal met de edpnet klantendienst contact opnemen kan op onderstaande manieren:

Adres edpnet klantendienst

Het hoofdkantoor van edpnet bevindt zich in Sint-Niklaas. Het is niet mogelijk om hier langs te gaan om de edpnet klantendienst te spreken. Wel kun je alle post gericht aan de edpnet klantendienst hierheen sturen.

edpnet
Van Landeghemstraat 20
9100, Sint-Niklaas

Bij edpnet klant worden

Bel Selectra op 02 808 96 40 om een edpnet abonnement af te sluiten. Onze telecom experts helpen jou gratis met een abonnement bij edpnet afsluiten en je huidige abonnement opzeggen.

Je kunt zelf bij edpnet een abonnement afsluiten via de edpnet website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch en / of dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. In beide gevallen zal edpnet je huidige abonnementen voor jou opzeggen.

Ook kun je met de edpnet klantendienst contact opnemen. Een medewerker van edpnet zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.

Veelgestelde vragen over de edpnet klantendienst

Hoe stuur ik een mail naar edpnet?

Met edpnet contact opnemen via de mail kan enkel door het invullen van een contactformulier. De edpnet klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terug komen.

Kan ik gratis naar edpnet bellen?

Nee, het is niet mogelijk om gratis met edpnet contact op te nemen.

Hoe kun je edpnet verhuizen?

Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een pack of internet abonnement hebt. In dit geval volg je onderstaande stappen voor het doorgeven van je edpnet verhuis.

  1. Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het Proximus netwerk.
  2. Geef je verhuizing drie tot zes weken voor de daadwerkelijk verhuis door aan edpnet via het online contactformulier als er al een Proximus internetaansluiting is. Is de aansluiting er nog niet, dan zul je zes weken voor de verhuis de verhuizing door moeten geven.
  3. Maak samen met de edpnet klantendienst een afspraak voor het plannen van de installatie.
  4. Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdsslot waarin de technieker van Proximus langs kan komen voor de installatie.

Heb je enkel een edpnet gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in My edpnet door te voeren.

Ga je verhuizen?

Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Ga je verhuizen?

KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Hoe kun je edpnet opzeggen?

Je abonnement bij edpnet opzeggen kun je op verschillende manieren doen:

  • Door Selectra te bellen: 02 808 96 40.
  • Door gebruik te maken van Easy Switch of de nummerbehoudoptie.
  • Door schriftelijk met edpnet contact op te nemen.

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie
Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 131 stemmen vond de informatie nuttig.

Selectra heeft een partnership met deze entiteit. Via onze telefonische dienstverlenging geven wij je gratis advies, support en informatie en helpen wij jou met het afsluiten van een abonnement bij deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

edpnet klant worden?

edpnet klant worden of informatie ontvangen?