edpnet contact klantendienst: overzicht contactgegevens
Telefonisch met edpnet contact opnemen doe je door te bellen naar: 03 265 67 00. Wil je bij edpnet klant worden? Je kunt dan bellen naar: 02 808 96 40. Met edpnet contact opnemen kan ook via My edpnet, het online contactformulier of via sociale media.
Overzicht contactmogelijkheden van edpnet
Hieronder vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden van edpnet.
edpnet telefoonnummer:
- Klantendienst & helpdesk: 03 265 67 00
- Vanuit het buitenland: +32 3 265 67 00
- Informatie over edpnet of klant worden: 02 808 96 40
edpnet e-mail:
- Geen direct e-mailadres
- Via een online contactformulier
Overigen:
- FAQ: alle antwoorden op jouw vragen
- Per post
Telefonisch met edpnet contact opnemen
Er zijn verschillende edpnet telefoonnummers beschikbaar:
Situatie | Telefoonnummer |
---|---|
Algemene klantendienst | 03 265 67 00 |
Klant worden | |
Informatie aanbod | |
Helpdesk | 03 265 67 00 |
Vanuit het buitenland | +32 3 265 67 00 |
Contract opzeggen & overstappen | |
Informatiedienst telecom |
Openingsuren edpnet klantendienst
Niet elke klantendienst van edpnet is tijdens dezelfde openingsuren te bereiken. Je vindt in onderstaande tabel de openingsuren van elke edpnet klantendienst.
Klantendienst | Openingsuren |
---|---|
Algemene klantendienst | Maandag tot en met zaterdag: 9:00 - 17:00 uur |
Helpdesk | Maandag tot en met zaterdag: 8:00 - 19:00 uur |
Met Selectra (om bij edpnet klant te worden, informatie te ontvangen over het aanbod, je contract op te zeggen en over te stappen naar een andere aanbieder of voor algemene informatie) kun je contact opnemen van maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en op zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
edpnet klantendienst gratis nummer
Er bestaat geen gratis nummer waarop je de edpnet klantendienst kunt bereiken. Dit is zowel voor huidige klanten als voor potentiele klanten het geval. In alle gevallen betaal je jouw normale belkosten voor het bellen naar edpnet.
Digitale met edpnet contact opnemen
Digitaal met de edpnet klantendienst contact opnemen kan op onderstaande manieren:
- My edpnet klantenzone
- Online contactformulier
- Online chat op de website
Adres edpnet klantendienst
Het hoofdkantoor van edpnet bevindt zich in Sint-Niklaas. Het is niet mogelijk om hier langs te gaan om de edpnet klantendienst te spreken. Wel kun je alle post gericht aan de edpnet klantendienst hierheen sturen.
edpnet
Van Landeghemstraat 20
9100, Sint-Niklaas
Bij edpnet klant worden
Bel Selectra op 02 808 96 40 om een edpnet abonnement af te sluiten. Onze telecom experts helpen jou gratis met een abonnement bij edpnet afsluiten en je huidige abonnement opzeggen.
Je kunt zelf bij edpnet een abonnement afsluiten via de edpnet website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch en / of dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. In beide gevallen zal edpnet je huidige abonnementen voor jou opzeggen.
Ook kun je met de edpnet klantendienst contact opnemen. Een medewerker van edpnet zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.
Veelgestelde vragen over de edpnet klantendienst
Hoe stuur ik een mail naar edpnet?
Met edpnet contact opnemen via de mail kan enkel door het invullen van een contactformulier. De edpnet klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terug komen.
Kan ik gratis naar edpnet bellen?
Nee, het is niet mogelijk om gratis met edpnet contact op te nemen.
Hoe kun je edpnet verhuizen?
Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een pack of internet abonnement hebt. In dit geval volg je onderstaande stappen voor het doorgeven van je edpnet verhuis.
- Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het Proximus netwerk.
- Geef je verhuizing drie tot zes weken voor de daadwerkelijk verhuis door aan edpnet via het online contactformulier als er al een Proximus internetaansluiting is. Is de aansluiting er nog niet, dan zul je zes weken voor de verhuis de verhuizing door moeten geven.
- Maak samen met de edpnet klantendienst een afspraak voor het plannen van de installatie.
- Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdsslot waarin de technieker van Proximus langs kan komen voor de installatie.
Heb je enkel een edpnet gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in My edpnet door te voeren.
Ga je verhuizen?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Ga je verhuizen?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Hoe kun je edpnet opzeggen?
Je abonnement bij edpnet opzeggen kun je op verschillende manieren doen:
- Door Selectra te bellen: 02 808 96 40.
- Door gebruik te maken van Easy Switch of de nummerbehoudoptie.
- Door schriftelijk met edpnet contact op te nemen.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Selectra heeft een partnership met deze entiteit. Via onze telefonische dienstverlenging geven wij je gratis advies, support en informatie en helpen wij jou met het afsluiten van een abonnement bij deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. Selectra krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.