Servolt Energie contact: overzicht gegevens klantendienst
Servolt Energie contacteren? Mail naar [email protected] of gebruik het contactformulier om snel hulp te krijgen bij vragen over je contract, factuur of verhuis. Klanten met een Comfort- of Solar-tarief kunnen ook telefonisch terecht bij de klantendienst.
Overzicht contactmogelijkheden van Servolt Energie
Servolt Energie telefoonnummer
- Alleen klanten met een Comfort- of Solar-tarief kunnen telefonisch terecht bij de klantendienst.
- *Meer informatie over energiecontracten of overstappen:
Digitale contactmogelijkheden
Overige contactmogelijkheden
- Postadres: Puursesteenweg 390 C, 2880 Bornem
*Servolt Energie is geen partner van Selectra.
Hoe kan ik Servolt Energie telefonisch bereiken?
Heb je liever direct contact met een adviseur? Klanten met een Comfort- of Solar-tarief kunnen telefonisch terecht bij de klantendienst van Servolt Energie.
Energie vergelijken en overstappen (Gratis dienst)
Bel Selectra voor een gratis telefonische vergelijking en advies of vergelijk alle contracten online. Onze medewerkers zijn nu bereikbaar!


Energie vergelijken en overstappen (Gratis dienst)
Dien een terugbelverzoek in OF vergelijk met de Selectra energievergelijker.
Hoe kan ik Servolt Energie online bereiken?
Servolt Energie is een relatief nieuwe speler op de Belgische energiemarkt, met een sterke online aanwezigheid. Je kunt het bedrijf eenvoudig bereiken via e-mail of het contactformulier. Daarnaast biedt Servolt een digitaal klantenportaal aan waarin je je energiecontracten, verbruik en facturen kunt beheren.
Via de website
Afhankelijk van je situatie kan je gebruikmaken van de volgende opties:
- Voor particuliere klanten: bezoek de website voor particulieren voor info over contracten, tarieven en klantenzone.
- Voor zelfstandigen en KMO’s: ga naar de zakelijke website voor op maat gemaakte energieoplossingen.
- Voor grote bedrijven: ondernemingen met een hoog energieverbruik kunnen terecht op de pagina voor grote bedrijven.
Adres van Servolt Energie
Servolt Energie is gevestigd op Puursesteenweg 390 C, 2880 Bornem. Let op: dit is enkel het officiële bedrijfsadres. Klanten worden gevraagd om geen bezoek te brengen aan dit adres. Enkel administratieve of officiële documenten mogen hier naartoe gestuurd worden. Voor vragen of ondersteuning neem je best contact op via e-mail, telefoon of het online formulier.
Hoe werkt het klantenportaal van Servolt Energie?
Als klant van Servolt Energie krijg je kosteloos toegang tot een persoonlijke online klantenzone. Na het afsluiten van je energiecontract ontvang je een e-mail met een uitnodiging om je account aan te maken op Mijn Servolt. Via dit digitale platform kan je zelf heel wat zaken beheren, waaronder:
- Je contact- en adresgegevens aanpassen
- Je voorschotbedrag wijzigen
- Facturen en betaalgeschiedenis bekijken
- Je energieverbruik opvolgen
- De actuele prijzen bij een dynamisch contract raadplegen
Voor je contact opneemt met de klantendienst, loont het de moeite om eerst in te loggen op het klantenportaal. Vaak kan je daar meteen zelf een oplossing vinden. Aanmelden bij Mijn Servolt kan via de loginpagina in de e-mailuitnodiging. Opgelet: de activatielink is beperkt geldig. Is deze verlopen? Dan kan je eenvoudig een nieuwe link aanvragen.
Klant worden bij Servolt Energie
- Vergelijk eerst de beschikbare energiecontracten in België op basis van je verbruik. Hiervoor kan je bellen naar Selectra op 02 586 07 80 (gratis dienst, onafhankelijk van Servolt Energie).
- Wil je een contract afsluiten bij Servolt Energie? Dan kan je het online contactformulier invullen op de website. Klanten met een Comfort- of Solar-tarief kunnen ook telefonisch contact opnemen met de klantendienst.
- Bij het afsluiten van een contract moet je enkele gegevens doorgeven. Denk aan je persoonlijke gegevens, adres, het type meter, een inschatting van je jaarlijkse verbruik, het gewenste tarief en je bankgegevens voor de domiciliëring.
Informatie en advies energie (Gratis dienst)
Bel de energie-experts van Selectra voor gratis advies of vrijblijvende informatie. Wij zijn nu bereikbaar!
Informatie energie België (Gratis dienst)
Wij zijn momenteel gesloten, maar bellen je graag terug. Dien een terugbelverzoek in of bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur op: 02 586 07 80.
Tip: Houd je laatste jaarafrekening bij de hand als je belt met Selectra. Zo kunnen we snel en accuraat inschatten welk tarief het best bij jouw situatie past.
Veelgestelde vragen
Kan ik Servolt Energie telefonisch contacteren?
Klanten met een Comfort- of Solar-tarief kunnen telefonisch contact opnemen met de klantendienst van Servolt Energie. Voor andere klanten wordt aangeraden om gebruik te maken van het contactformulier of e-mail.
Wat is het e-mailadres van Servolt Energie?
Je kunt Servolt Energie contacteren via e-mail op [email protected] of via het contactformulier op hun website.
Hoe word ik klant bij Servolt Energie?
Overweeg je klant te worden bij Servolt Energie? Vergelijk eerst de beschikbare energiecontracten op basis van jouw verbruik. Je kan hiervoor gratis bellen naar Selectra op 02 586 07 80 (onafhankelijk van Servolt).
Klaar om over te stappen? Dan kan je je aanvraag indienen via het online contactformulier. Zorg ervoor dat je de nodige gegevens bij de hand hebt, zoals je verbruiksgegevens, adres en bankgegevens.
Is Servolt Energie beschikbaar in het Frans?
Nee, Servolt Energie communiceert uitsluitend in het Nederlands. Als je geen Nederlands spreekt, kan je best via e-mail of het contactformulier contact opnemen.
Een vertaaltool kan handig zijn om je vragen op voorhand schriftelijk te formuleren. Veel informatie kan je bovendien ook terugvinden in het klantenportaal van Mijn Servolt.
Is bellen naar Servolt Energie gratis?
Servolt gebruikt een standaard nationaal telefoonnummer. Er worden dus geen extra kosten aangerekend, maar de kosten hangen af van je eigen telefoonabonnement (vast of mobiel).