Power2You contact: overzicht gegevens klantendienst
De klantendienst van Power2You is enkel online beschikbaar: per mail, via het online contactformulier of via de klantenzone op de website. De klantendienst mailen doe je op het e-mailadres [email protected] . Het online contactformulier vind je terug op hun website en je kan je inloggen in de klantenzone om gegevens over je energiecontract te raadplegen of aan te passen.
Hoe contacteer ik Power2You?
Power2You is een energieleverancier die enkel online opereert. De klantendienst is dus enkel via online kanalen te bereiken. Onderstaand overzicht toont alle contactgegevens van de Power2You klantendienst.
Contactmethode | Contactgegevens |
---|---|
Power2You telefoonnummer | Niet telefonisch beschikbaar |
Power2You e-mailadres | [email protected] |
Online contactformulier | Power2You contactformulier |
Postadres | Puursesteenweg 390, 2880 Bornem |
Vergelijk alle energieleveranciers (Gratis dienst)
Bel de energie-experts van Selectra om een vergelijking van alle leveranciers uit te voeren.
Energie vergelijken (100% gratis)
Vergelijk alle energieleveranciers met onze gratis energievergelijker.
E-mailadres Power2You
De klantendienst van Power2You is per mail bereikbaar op [email protected].
Het is aan te raden om de volgende gegevens toe te voegen aan je mail, zodat de klantendienst je snel en efficiënt kan helpen:
- Je volledige voor- en achternaam
- Je klantnummer
- Je telefoonnummer
- Een duidelijke en uitgebreide toelichting van je vraag of probleem
Binnen enkele werkdagen ontvang je een reactie van de klantendienst van Power2You.
Adres Power2You
Power2You maakt deel uit van het moederbedrijf Energy Together BV. Het kantoor is gevestigd op het onderstaande adres:
Puursesteenweg 390
2880 Bornem
Let op: dit is geen bezoekadres. We raden je aan om eerst contact op te nemen met de klantendienst voor het maken van een afspraak op het kantoor.
Power2You klantenzone
Alle klanten van Power2You hebben toegang tot de online klantenzone waar je:
- je persoonlijke gegevens kunt aanpassen;
- je voorschotbedrag kunt aanpassen;
- een overzicht van je betalingen en facturen kunt vinden;
- de uurprijzen van het dynamische contract kunt bekijken.
Als klant ontvang je een mail waarmee je toegang krijgt tot de online klantenzone van Power2You. Let op dat de uitnodigingslink voor de klantenzone maar tijdelijk geldig is. Zodra de link verloopt, moet je een nieuwe activatielink aanvragen.
Indien je je wachtwoord vergeten bent en geen toegang meer hebt tot de online klantenzone, kan je je wachtwoord opnieuw instellen door te klikken op ‘wachtwoord resetten’.
Energie vergelijken of overstappen? (Gratis dienst)
Bel Selectra om te veranderen van energieleverancier of advies over je energiecontracten.
Energie vergelijken of overstappen?
Dien een terugbelverzoek in voor vrijblijvend energieadvies! (Gratis dienst)
FAQ Power2You
Wat is het telefoonnummer van Power2You?
Power2You is een energieleverancier die volledig online werkt en daarom niet telefonisch bereikbaar is. Je kan Power2You wel online contacteren via mail op [email protected].be of via het Power2You contactformulier.
Het moederbedrijf van Power2You, Energy Together BV, is wel telefonisch te bereiken op het nummer: +32 784 88 700.
Voor vragen over je energiecontract of hulp bij het overstappen, kun je ook contact opnemen met Selectra. Onze energie-experts staan klaar om je verder te helpen.
Vergelijk alle energieleveranciers (Gratis dienst)
Bel de energie-experts van Selectra om een vergelijking van alle leveranciers uit te voeren.
Energie vergelijken (100% gratis)
Vergelijk alle energieleveranciers met onze gratis energievergelijker.
Hoe contacteer ik Power2You bij een storing?
Voor het melden van een gasgeur, bel je rechtstreeks naar 0800 65 065. Voor alle andere storingen, zoals een stroomonderbreking of problemen door stormweer, kan je terecht op de website van Fluvius
Hoe zeg ik mijn contract bij Power2You op?
In België kan je vrij en op elk moment veranderen van energieleverancier zonder opzegvergoeding, met slechts een opzegtermijn van één maand. Het overstappen gebeurt door een nieuw contract af te sluiten bij een andere leverancier, die vervolgens Power2You informeert over de opzegging.
In specifieke situaties zoals bij een verhuis naar het buitenland, een overlijden, of samenwonen met iemand met een bestaand contract, moet het contract wel rechtstreeks worden opgezegd via de klantendienst op [email protected].